    From: badzio <b...@n...epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dyskryminacja uszna
    Date: Sat, 16 Jun 2007 20:00:54 +0200

    Wrak Tristana napisał(a):
    > nabyłem telefon komórkowy z wodotryskami. Teoretycznie mam tam radio i
    > odtwarzacz mp3. Niestety tylko teoretycznie, bo w zestawie są małe
    > słuchawki douszne, a ja mam taką budowę ucha, że takie słuchawki w moje
    > ucho nie pasują... Niestandardowe złącze uniemożliwia podłączenie innych
    > słuchawek...

    Nikt Ci nie kaze kupowac akurat tego telefonu. Co ma powiedziec
    leworeczny, ktory kupi myszke/joystick dla praworecznych i bedzie mu sie
    trudniej gralo?
    A co ma powiedziec karzel, ktory zechce sobie zakupic jakis duzy
    samochod i nie siegnie nogami do pedalow? Albo jak mu sie spodoba rower
    z rama 21" i kolami 28"?
    Ja sie moge czuc dyskryminowany w szpitalach. Szpitale wymagaja aby
    uzywac obuwia ochronnego, niestety 'obuwie' (kawalek torebki foliowej)
    sprzedawane w wiekszosci szpitaly sa za male na moje buty, zwlaszcza gdy
    mam zimowe buty - szpitalne 'obuwie' rozlatuje sie w momencie
    zakladania. A jednak nie czuje sie dyskryminowany, zakladam reklamowki z
    tesco i gites ;P
    --
    badzio