  • 41. Data: 2019-09-30 14:21:29
    Temat: Re: Dyrektywa PSD2 a prawny nakaz posiadania telefonu komórkowego
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ale jakie to ma znaczenie czy komórkowy czy stacjonarny?

    -----
    > Zaleta niepodawania numeru komórki jest taka zaleta, że nie wydzwaniają do mnie gdy
    jestem w pracy.

  • 42. Data: 2019-09-30 14:28:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-09-30 o 14:21, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ale jakie to ma znaczenie czy komórkowy czy stacjonarny?

    Że nie przeszkadzają mu w pracy, ile razy trzeba ci pisać :)

    Inna sprawa, że podawanie komórki Citkowi jest bardzo nierozsądne. Mam u
    nich kartę kredytową od 9 lat, i dzwonią raz w tygodniu albo i częściej,
    z tą samą beznadzieją ofertą kredytową ("a może by pan chciał wybrać
    trochę gotówki z karty"). Wyjątkowo upierdliwie, bo jeszcze przed ofertą
    żądają zautoryzowania się jakimiś wrażliwymi danymi. Grzeczne
    dziękowanie odmowne powoduje, że za tydzień zadzwonią znowu. Rozłączenie
    się przed autoryzacją - również. Dlatego sukcesywnie dodawałem ich
    numery na czarną listę i teraz tylko widzę powiadomienia, że mój telefon
    blokował ich połączenia. Raz na parę miesięcy zadzwonią z jakiegoś
    nowego numeru, to trzeba go wówczas po prostu dodać do czarnej listy.
    Mimo wieloletnich starań, ciągle dzwonią z tą samą ofertą, więc nawet
    szkoda czasu odbierać.

    --
    Liwiusz

  • 43. Data: 2019-09-30 14:28:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W Sferii (CDMA) SMS-y działały dobrze czyli tekstowo na ekranie.
    Poza w wielu sieciach wyższymi cenami wysyłania na stacjonarne (0-22) ...... (bywa u
    niektórych nawet 1 zł/sms).
    Spadkobierca Sferii czyli Plus mimo iż sieć "stacjonarna" (22) ...... działa na sieci
    komórkowej GSM/GPRS wyłączył tekstowość i
    czyta paszczą, bez sensu.
    W wielu miejscach cofamy się w rozwoju.

    -----
    > Zwykle aparat stacjonarny nie odbiera SMS, a operator telefonii nie ma jak tego
    sprawdzić

  • 44. Data: 2019-09-30 14:42:58
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .09.2019 o 14:28 ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:

> [...]
    > Spadkobierca Sferii czyli Plus mimo iż sieć "stacjonarna" (22) ......
    > działa na sieci komórkowej GSM/GPRS wyłączył tekstowość i czyta paszczą,

    Pisałem wyraźnie - chodzi mi o wygodnictwo operatorów, nie o możliwości
    techniczne.
    Fizycznie znaczna większość używanych przez abonenta aparatów
    stacjonarnych nie odbiera SMS.
    Stąd operator woli odebrać i przekazać abonentowi głosowo, zamiast
    kombinować.
    Ja wiem, że "znasz się" na możliwościach telefonów, ale wystarczyło
    przeczytać post...

    --
    Trefniś

  • 45. Data: 2019-09-30 14:43:41
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-09-30 o 14:04, Trefniś pisze:

    > Nie wiem, jak rozumiesz to "oni" :)
    > Zwykle aparat stacjonarny nie odbiera SMS, a operator telefonii nie ma
    > jak tego sprawdzić, lub po prostu nie widzi w tym interesu.

    jesli nie ma, to nie musi nadawac swoim kanalem, zamieni to operator
    stacjnarny, w ktorym wlascicel telefonu może ustawić, że chce dostawać
    sms-y tekstowe.I tak mam ustawione i od niektorych osob dochodza
    normalnie w postaci tekstowej.

    > Zatem dla bezpieczeństwa odbiera twój SMS i nadaje go fonią/zapisuje tak
    > w poczcie głosowej.

    nie, nie zapisuje w poczcie glosowej, aparat ma automatyczna sekretarke
    i to on zapisuje

    albo bank, albo operator ichni, nie wiem.

    --
    http://zrzeda.pl