  • 1. Data: 2003-12-24 11:59:47
    Temat: Dwa pytania o umowe kupna sprzedazy samochodu
    Od: "gjhhgjh " <s...@W...gazeta.pl>

    1.sprzedalem samochod kupiony podczas trwania malzenstwa a nie ma na umowie
    klauzuli ze moja zona wyraza zgode na sprzedaz samochodu - czy umowa jest
    zatem wazna

    2.mam pytanie sprzedalem samochod ale w formularzu umowy nie ma punktu ze
    kupujacemu znany jest stan techniczny samochodu czy to moze byc przyczyna do
    reklamowania zakupionego samochodu przez goscia ktory go ode mnie kupil czy
    jak?

  • 2. Data: 2003-12-24 15:36:17
    Temat: Re: Dwa pytania o umowe kupna sprzedazy samochodu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "gjhhgjh " <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    umowie
    > klauzuli ze moja zona wyraza zgode na sprzedaz samochodu - czy umowa

    Ważna. By żona nie mogła podnosić zarzutu, że zrobiłeś to bez jej wiedzy,
    to musiałby być jej podpis na umowe. Z formalnego punktu widzenia, jeśli
    nie była wpisana do dowodu rejestracyjnego, to nie była właścicielem tego
    samochodu.

> [...]
    przyczyna do
    > reklamowania zakupionego samochodu przez goscia ktory go ode mnie kupil

    Jak będzie wada ukryta, to nawet klauzula Ci nie pomoże.

  • 3. Data: 2003-12-24 23:55:23
    Od: aniaw <a...@n...pl>

    :-))))

    O takie bzdety sie nie martw.Najwazniejsze zeby bylo na umowie
    napisane ze sprzedajacy potwierdza odbior gotowki, jesli zaplata
    nastapila tak jak to jest w zwyczaju czyli z reki do reki.

    pozdrawiam ania

  • 4. Data: 2004-03-02 11:53:14
    Od: "Lech" <a...@w...pl>

    test