  • 11. Data: 2002-02-20 23:36:13
    Temat: Re: Drugi telefon znikąd
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    GreGG napisał(a):

    > Mam trzy na firme w Erze i wszystko jest na jednej, ale rozmowy itd. sa
    > wyszczegolnione dla kazdego telefonu osobno.

    To znaczy, że można od razu się zorientować jak coś jest nie tak ( nie
    dzwoniło się na jakieś tam numery telefonu)- po obejrzeniu bilingu.

    Pozdrawiam,
    --
    Kaja

  • 12. Data: 2002-02-21 06:31:02
    Od: "Adam" <s...@p...onet.pl>

    "Kaja" <f...@f...pl> wrote in message...

    > To znaczy, że można od razu się zorientować jak coś jest nie tak ( nie
    > dzwoniło się na jakieś tam numery telefonu)- po obejrzeniu bilingu.

    Mozna. Ale gdy sie nie ma czasu, to czasem sie w biling
    nie patrzy. Poza tym siec kom. nie ma prawa dolaczac
    rozmow ktorych sie nie odbylo, jak i telefonow, na ktore
    sie nie podpisywalo umowy oraz obowiazek dopilnowania
    poprawnosci tych danych. To jest minimum rzetelnosci.

    Adam