  • 11. Data: 2008-11-02 16:21:41
    Temat: Re: Dotyczy czyjegoś ogłoszenia o sprzedaży kont na Allegro
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    armar pisze:

    > 2.13. Użytkownikowi nie wolno korzystać z Kont innych Użytkowników
    > oraz udostępniać swojego Konta innym osobom [...]
    > Użytkownik powinien zachować w tajemnicy hasło do Konta.
    > Konta są niezbywalne.
    > (Regulamin Allegro)

    Regulamin prawa nie stanowi - ale stanowi część umowy, więc de facto
    "sprzedając" konto sprzedający kantuje kupującego, bo to konto w każdej
    chwili mogą mu zamknąć.

    To po pierwsze.

    Po drugie IMHO można to podciągnąć o pomaganie w próbie oszustwa wobec
    potencjalnych klientów "kupującego" konto - w końcu stroi się w cudze
    piórka, w cudzą/fałszywą reputację. A w handlu jest to ważne i ma
    znaczenie dla ceny i obrotów.

  • 12. Data: 2008-11-02 16:57:14
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sun, 02 Nov 2008 02:21:06 +0100,
    Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> screamed:
    > Na grupie pl.praca szukana było takie ogłoszenie i moim zdaniem powinno
    > się tym zainteresować Allegro i policja.

    [...]
    > Masz zablokowane konto, nie mozesz sie juz ponownie zarejestrowac w serwisie
    > Allegro? Dobrze trafiles! Jesli masz pomysl na biznes, a jedyna
    > przeszkoda jest
    > brak konta to dlaczego nie zaczac ponownie?
    [...]

    W sumie to i tak szukanie jelenia. Zablokują takie konto zombie w
    chwili, gdy nabywca zmieni dane osobowe na swoje.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 17:56:14 user up 11879 days, 5:51, 1 user, load average: 0.56, 0.99, 0.40 ]

    Democracy is being allowed to vote for the candidate you dislike least.

  • 13. Data: 2008-11-02 19:53:45
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Artur M. Piwko pisze:

    > W sumie to i tak szukanie jelenia. Zablokują takie konto zombie w
    > chwili, gdy nabywca zmieni dane osobowe na swoje.

    No na pewno będzie zmieniał na swoje. Ehh...

  • 14. Data: 2008-11-02 20:01:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    Allegro może się i tym zainteresować. Powinni kogoś podstawić, apotem
    sprzedawcy te konta poblokować. Ale Policja nie ma tu nic do rzeczy. Nie
    jest to żadne przestępstwo.

  • 15. Data: 2008-11-02 20:02:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a od kiedy wytrychy są nielegalne?

    Co najmniej od 1974 roku. nie chce mi się szukać poprzedniego kodeksu
    wykroczeń.

  • 16. Data: 2008-11-03 05:58:43
    Temat: Re: Dotyczy czyjegoĹ? ogĹ?oszenia o sprzedaĹźy kont na Allegro
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl>

    No a jak?
    Klient kasę będzie przewalał na konto "starego"
    właściciela konta?

  • 17. Data: 2008-11-03 09:55:08
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ale Policja nie ma tu nic do rzeczy. Nie jest to żadne przestępstwo.

    niebylbym taki pewny na twoim miejscu, jak myslisz, skad on te konta ma, bo
    chyba nie wierzysz ze wszystkie sam na siebie zarejestrowal, uzywal, a teraz
    sprzedaje

  • 18. Data: 2008-11-03 09:58:23
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ChOpLaCz" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Klient kasę będzie przewalał na konto "starego" właściciela konta?

    a od kiedy masz obowiazek podania we wlasciwosciach konta alegro, swojego
    konta bankowego, albo kto ci broni zmienic bank na inny, jak juz to konto
    podales?

  • 19. Data: 2008-11-03 22:39:33
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-11-02 21:01 Robert Tomasik napisał/a:
> [...]
    >
    > Allegro może się i tym zainteresować. Powinni kogoś podstawić, apotem
    > sprzedawcy te konta poblokować. Ale Policja nie ma tu nic do rzeczy. Nie

    Jeśli to nie jest przestępstwo to i Allegro pewnie się tym nie interesuje.

    --
    animka