  • 1. Data: 2004-08-16 12:05:34
    Temat: Praca zagranica
    Od: "Sting" <s...@r...pl>

    Witam
    Mam prosbe o pomoc mianowicie chodzi mi o dwie rzeczy
    1 Jak prawo ma sie do ubezpieczenia, wraz z dokumentami o pracy dostalem
    blankiet o ubezpieczeniu, rok temu bylem studentem niestety przerwalem nauke
    z przyczyn osobistych na 2 semestrze, teraz zaczynam od nowa te same
    studia... musze przedstawic jakis dokument ktory przedstawia ze jestem
    ubezpieczony w polsce i trwaja wakacje miedzy szkolne... szkola nie wystawia
    zadnego innego zaswiadczenia oprocz tego ze zaczynam studia pod koniec
    wrzesnia tego roku, jak rozwiazac ten problem i czy ten papierek o przyjeci
    na studia starczy...
    2 Slyszalem o czyms takim jak zwrot podatku ... o co w tym chodzi?

    Bardzo serdecznie dziekuje za kazda rzeczowna odpowiedz...