  • 1. Data: 2004-08-16 12:01:35
    Temat: 43.1 Ustawa o wychowaniu w trzezwosci "usilowanie spozycia"
    Od: "RYCHU" <a...@t...h4k3r.biz>

    Witam
    Odnoszac pusta butelke do sklepu zostalem zatrzymany przez policje i
    wlepiono mi mandat o wysokosci 30zl ! Wykroczenie to "usilowanie spozywania
    piwa na ul..... " Czy to normalne ?? Jak moglem pic piwo z pustej butelki :o
    ?? Dodam ze mam 17 lat ;/

    Mandacik juz zaplacilem na poczcie tylko mam watpliwosci bo gosc dal mi
    tylko odcinek C -dla osoby ukaranej jest on podsteplowany a ani czerwonego
    ani zielonego kwitka nie dostalem ? Czy gosc mnie oszukal ??

  • 2. Data: 2004-08-16 12:18:46
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > :o
    >
    > Po 1 : Po co przyjmowales rachunek jezeli wiesz ze nie jestes winny.Mogles
    > oprosic o to by przyjechal radiowoz i sprawdzil czy jestes pod wplywem
    alkoh
    > olu....(no chyba ze byles to dobrze ze zaplaciles ten rachunek)

    a co to juz chodzic po alkoholu nie wolno, przeciez mogl wypic w domu a
    butelke odniesc np
    by zakupic drugie piwo. Mi sie zdarzalo.

    nawet gdy mial "w dynce" to i tak zle ze to przyjal.

    > Po 3 : Gosc Cie nie oszukal

    Nie oszukal, tylko znalazl jelenia :)

    P.

  • 3. Data: 2004-08-16 12:19:28
    Od: "D_E_V_I_L" <c...@w...pl>

    Użytkownik RYCHU <a...@t...h4k3r.biz> w wiadomości do grup dyskusyjnych napi
    sał:cfq7t2$5i7$...@n...news.tpi.pl

> [...]
    > piwa na ul..... " Czy to normalne ?? Jak moglem pic piwo z pustej butelki

    Po 1 : Po co przyjmowales rachunek jezeli wiesz ze nie jestes winny.Mogles p
> [...]

    > tylko odcinek C -dla osoby ukaranej jest on podsteplowany a ani czerwonego

    Po 2 : Powinienes dostac tylko odcinek C-dla osoby ukaranej.Reszta jest dla
    poczty i dla Policji ze wplaciles

    Czy gosc mnie oszukal ??

    Po 3 : Gosc Cie nie oszukal

    --
    Pozdro For @ll
    Domin

  • 4. Data: 2004-08-16 12:30:26
    Od: "RYCHU" <a...@t...h4k3r.biz>

    Dzieki za odpowiedz ;] teraz jestem juz spokojny : P a czy opruczocz mandaty
    grozi mi cos jeszcze ??

  • 5. Data: 2004-08-16 12:46:15
    Od: "RYCHU" <a...@t...h4k3r.biz>

    > a co to juz chodzic po alkoholu nie wolno, przeciez mogl wypic w domu a
    > butelke odniesc np
    > by zakupic drugie piwo. Mi sie zdarzalo.
    >
    > nawet gdy mial "w dynce" to i tak zle ze to przyjal.

    No bylem pod wplywem O_o 2 piwka dlatego wolalem nie klucic sie z nimi ;P

    > Nie oszukal, tylko znalazl jelenia :)

    ??

  • 6. Data: 2004-08-16 13:01:50
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik RYCHU napisał:

    > No bylem pod wplywem O_o 2 piwka dlatego wolalem nie klucic sie z nimi ;P

    A to zabronione? A to osoba podchmielona nie może nosić ze sobą pustej
    butelki? A może jest do niej emocjonalnie przywiązana ;-) może to
    pamiątkowa butelka?

    Ej.. czy ty czegos nie miałes czasem za uszami? Czy tak po prostu nie
    znasz swoich praw?

    > ??

    Co sie dziwisz. Panowie policmajstrzy zarzucili Ci cos czego nie
    zrobiłeś a Ty grzecznie przyjąłeś mandat. Oni tylko zatarli raczki że
    się taki jeleń trafił.
    Jak się jest pewnym swojej niewinności to trzeba odmówic przyjęcia.
    Panowie wtedy miękna bo przed sądem nie mają żadnych szans - nie ma
    zakazu chodzenia po ulicy z pustą butelką. Z pełna tez nie.
    Zresztą usiłowanie spożycia mogliby Ci zarzucic jakbys miał pełną
    butelke. Ale pustą? Jawna kpina. Ale przyjąłes mandat i zaplaciłeś wiec
    po sprawie.

    Koledze kiedys chcieli wlepic mandat bo "miał Pan zamiar wyprzedzać w
    miejscu niedozowolonym ale zobaczył radiowóz i zrezygnował" (radiowóz
    jechał za nim, kolega faktycznie co jakis czas wystawiał nos żeby
    zobaczyc czy mozna wyprzedzać ale nic ponad to). Kolega się zaparł,
    oświadczył że on może iśc do sądu, niech mu udowodnia zamiar, i panowie
    go w końcu puścili.

    Nie dac się. Niech policja zajmie się łapanie przestepców a nie
    naciąganiem naiwnych. Obywatel ma prawo iśc sobie przez miasto z cała
    skrzynką piwa i dopóki nie ma innych przepisów to panowie niebiescy moga
    sobie pomarzyc o mandacie.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2004-08-16 13:03:52
    Od: Drwal <w...@o...tej>

    Maddy napisał(a):

    > A to zabronione? A to osoba podchmielona nie może nosić ze sobą pustej
    > butelki? A może jest do niej emocjonalnie przywiązana ;-) może to
    > pamiątkowa butelka?

    Zeby byc pod wplywem trzeba najpierw kupic, a kupic ponizej 18 chyba nie
    mozna, no nie?
    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 8. Data: 2004-08-16 13:14:25
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Drwal napisał:

    > Zeby byc pod wplywem trzeba najpierw kupic, a kupic ponizej 18 chyba nie
    > mozna, no nie?

    Nie ma zakazu kupowania, jest zakaz sprzedaży osobom poniżej 18 lat. ;-)
    Mogliby co najwyżej ścigac tego co sprzedał.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 9. Data: 2004-08-16 13:20:39
    Od: "RYCHU" <a...@t...h4k3r.biz>

    No to dalem ladnie dupy : ( Hehe moze za tydzien mnie znowu zatrzymaja ; P
    bo to bylo pod dyskoteka :) No ale jak bym chcial isc do sadu to by sie
    rodzice dowiedzieli i bym musial sie im tlumaczyc ...

  • 10. Data: 2004-08-16 14:24:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zeby byc pod wplywem trzeba najpierw kupic, a kupic ponizej 18 chyba nie
    > mozna, no nie?

    gdybac to sobie mozna w nieskonczonosc,
    kupic mogl kazdy, on szedl ja oddac.
    nie ma o czym gadac.