  • 71. Data: 2017-11-22 00:09:34
    Temat: Re: Doręczenie pozwu
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/20/2017 3:21 PM, Liwiusz wrote:

    > Wedle przepisów taki domownik nie może odebrać.

    I co pozwiesz pocztę czy domownika.?

  • 72. Data: 2017-11-22 00:10:24
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/20/2017 3:31 PM, Liwiusz wrote:

    > Można znaleźć na to przepisy. Np. 276kk, 268kk.

    No i co z tego?
    Swojego już i tak nie odzyskasz chocbyś nawet cały sejm pozwał.

  • 73. Data: 2017-11-22 00:10:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-21 o 23:55, witek pisze:

    > No patrz.
    > A ja ostatnio czytalem akta sprawy, w którym po przyjściu zwrotki sąd
    > nakazał wywiesic ogłoszenie na korytarzu sądu, ze jak sie delikwnet xyz
    > nie zgłosi i nie poda adresu to sprawa bedzie sie toczyc bez jego udziału.
    > No i toczyła się bez jego udziału.

    Zmyślasz, albo nie opisujesz wszystkiego co się wydarzyło wcześniej.

    --
    Liwiusz

  • 74. Data: 2017-11-22 00:12:58
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/20/2017 3:57 PM, Liwiusz wrote:

    > Nie mam żony.

    Listonosz twierdzi, ze jednak jakaś pani odebrała. O tu jest jej podpis.
    Osobiście mam fotke takie zwrotki podpisanej przez "męża" pozwanej
    zmarłego 5 lat wcześniej. Kulfon podobny najprawdopodniej machniety
    przez listonosza, a list wylądował cholera wie gdzie.

  • 75. Data: 2017-11-22 00:14:11
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/21/2017 4:38 AM, J.F. wrote:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup

    > Zona wyrzuci awizo i sad uzna za doreczone :-)
    >
    > J.

    Oczywiscie.
    Przerabiane po sąsiedzku w sprawach rozwodowych.

  • 76. Data: 2017-11-22 00:36:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-22 o 00:14, witek pisze:

    > Oczywiscie.
    > Przerabiane po sąsiedzku w sprawach rozwodowych.

    Przerabiam sprawę w szwedzkim sądzie. Sąd do mnie pisze listami
    zwykłymi. To dopiero byłby hardkor dla ciebie, co? :)

    --
    Liwiusz

  • 77. Data: 2017-11-22 05:39:47
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/21/2017 5:36 PM, Liwiusz wrote:

    > Przerabiam sprawę w szwedzkim sądzie. Sąd do mnie pisze listami
    > zwykłymi. To dopiero byłby hardkor dla ciebie, co? :)

    jakoś nie.
    Do mnie sąd z usa przysłał maila, ze mam wejść na stronę i sobie
    przeczytać pozew.

    Wszystko zależy od kultury społeczeństwa.
    To co sie da zrobic w Szwecji czy w USA nie da sie zrobic w Polsce.
    I chyba nigdy nie uda sie tego zmienic.
    Mamy niestety wschodnią kulture w genach.

  • 78. Data: 2017-11-22 10:54:15
    Od: ń <ń@ń.ń>

    http://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/563055,l
    istonosz-paczka-i-awizo-klopoty-z-przesylkami-poczty
    -polskiej.html

  • 79. Data: 2017-11-22 12:40:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Przerabiam sprawę w szwedzkim sądzie. Sąd do mnie pisze listami
    >zwykłymi. To dopiero byłby hardkor dla ciebie, co? :)

    Moze tam po prostu sad nie ma w zwyczaju uznawac, ze strona zostala
    prawidlowo powiadomiona, wiec jak jej nie ma na rozprawie, to jej
    strata, bo wyda wyrok bez jej wysluchania.

    Dodaj do tego listonoszy, ktorzy nie maja w zwyczaju wywalac zwyklych
    listow na smietnik.

    Albo np rok wiezienia grozacy zonie, za to, ze ukryla awizo dla meza.

    J.

  • 80. Data: 2017-11-22 12:58:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-22 o 12:40, J.F. pisze:
> [...]
    > prawidlowo powiadomiona, wiec jak jej nie ma na rozprawie, to jej
    > strata, bo wyda wyrok bez jej wysluchania.

    Raczej stawiałbym, że tam jest mentalność odwrotna - że właśnie chcą
    wysłuchać i wysłuchują.

    > Dodaj do tego listonoszy, ktorzy nie maja w zwyczaju wywalac zwyklych
    > listow  na smietnik.

    Kto ich tam wie, jak się imigrantów na doręczycieli pozatrudnia.

    > Albo np  rok wiezienia grozacy zonie, za to, ze ukryla awizo dla meza.

    Rok, to może tam jest za brutalny gwałt, a nie za ukrycie awiza :)

    --
    Liwiusz