  • 1. Data: 2003-10-05 10:47:21
    Temat: Dochodzenie swoich praw
    Od: "Marcin" <jawa_(-at-)_@hm.pl>

    Witam,
    Poszukuje dla znajomego adresow internetowych instytucji ktore zajmuja sie
    dochodzeniem praw ludzi ds ilosci lat pracy itp... - nie wiem czy fachowo to
    nazwalem dlatego kieruje zapytanie tutaj bo za bardzo nie wiem gdzie szukac
    i nawet jak zadac zapytanie w wyszukiwarkach...
    Nie wiem czy dobrze kojaze ale moze cos zwiazanego z Bruksela lub
    Strassburgiem ?

    --
    UWAGA:
    Adres antyspamowy... przy odpowiedzi bezposrednio

    Marcin.

  • 2. Data: 2003-10-05 23:26:13
    Temat: Re: Dochodzenie swoich praw
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin" <jawa_(-at-)_@hm.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i nawet jak zadac zapytanie w wyszukiwarkach...
    > Nie wiem czy dobrze kojaze ale moze cos zwiazanego z Bruksela lub

    W wyszukiwarce wpisz "kancelaria adwokacka".....

  • 3. Data: 2003-10-08 19:03:59
    Od: "Marcin" <j...@h...pl>

    > W wyszukiwarce wpisz "kancelaria adwokacka".....

    to byla bardzo ambitna odpowiedz jednak nie o taka mi chodzilo