  • 1. Data: 2003-10-05 07:15:37
    Temat: Lokatorskie prawo najmu do lokalu spółdzielczego
    Od: "Jola" <j...@o...pl>

    Witam.
    Uprzejmie proszę o informacje co sie stanie w przypadku zgonu głównego
    najemcy lokalu spółdzielczego. Jest nim mój ojciec, matka zmarła parę lat
    temu. Obecnie mieszkam tam z siostrą i ojcem. Nie mamy pieniędzy na
    wykupienia mieszkania na własność, jedyne, co to został spłacony kredyt na
    mieszkanie. Jak możemy się z siostrą zabezpieczyć, w przypadku śmierci
    ojca, przed utratą mieszkania? Dodam, iż nie zalegamy z żadnymi opłatami i
    są one regulowane terminowo.

    Jola

  • 2. Data: 2003-10-05 11:57:53
    Od: "Mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Jola" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mieszkanie. Jak możemy się z siostrą zabezpieczyć, w przypadku śmierci
    > ojca, przed utratą mieszkania? Dodam, iż nie zalegamy z żadnymi opłatami

    Przeczytaj przepis art. 11 ust.1 oraz art. 15 ust. 2 ustawy o spółdzielniach
    mieszkaniowych oraz koniecznie Statut waszej spółdzielni.

    Pozdrawiam
    michał