  • 1. Data: 2003-10-05 09:28:00
    Temat: Opłata w strefach parkowania
    Od: <v...@w...pl>

    Dostałem wezwanie do zapłaty z 2001 za nieuiszczenie podwyższonej opłaty
    parkingowej w Krakowie.
    Wiem że sprawa znajdowała się swojego czasu w Trybunale Konstytucyjnym.
    Czy ktoś wie czy nakładanie takich opłat jest uprawomocnione?
    Jesli można to prosze o poparcie konkretnym orzeczeniem.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2003-10-05 13:05:50
    Temat: Re: Opłata w strefach parkowania
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Czyli rozumiem, że tę opłatę Ci nałożono i Ty ją przyjąłeś, tylko nie
    zapłaciłeś. No to będzie przedawnieni 2 lata od chwili nałożenia pod
    warunkiem, że roszczenia nie uznajesz.