    From: "miffy" <m...@m...mi>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dobry adwokat z Lublina
    Date: Thu, 26 Apr 2007 12:46:34 +0200

    > Choćby dlatego że świadkowie winni być zgłaszani przed sądem I instancji
    > - art. 381 kpc.
    > Tak czy inaczej (znaczy jeśli rzeczywiście były błędy te o których
    > piszesz) termin do napisania apelacji już zapewne minął. Apelację pewnie
    > napisał, poprzedni adwokat, a nowy adwokat niczego już nie będzie mógł
    > uzupełnić.

    Nie wiem, na jakiej podstawie wnioskujesz, że termin minął :|
    Powiem, tak: jakby minął to bym sobie d. nie zawracała :)

    > Możesz ... tylko po co? Za dużo masz pieniędzy?

    No jak to po co? Po to, by skoro obecny nie potrafił dobrze rozegrac tej
    sprawy, to może inny okaże sie lepszy.
    Aczkolwiek nie wiem, jak sie taka sprawa odbywa. Apelacje rzeczywiście miał
    złozyc obecny adwokat ale myślałam, że w dalszym postępowaniu moge wybrac
    sobie do reprezentacji kogoś innego. Być może jestem niedoinformowana do
    końca dlatego będę wdzięczna za informacje.