    From: Johnson <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dobry adwokat z Lublina
    Date: Thu, 26 Apr 2007 13:53:27 +0200

    miffy pisze:

    > Być może jestem niedoinformowana do
    > końca dlatego będę wdzięczna za informacje.

    To co adwokat gada przed sądem okręgowym (odwoławczym), to nikt (mówię o
    sądzie) tego nie słucha ...
    Często też "wygadany" adwokat "denerwuje" sąd po czas marnuje ...
    Najlepszy adwokat, to znaczy taki co dobrze napisał apelację, powinien
    ograniczyć się do stwierdzenia "popieram, apelację", wszelkie dalsze
    gadki są zazwyczaj tylko na "użytek" klienta.

    Ważne jest przede wszystkim tylko to co jest napisane w apelacji.

    Więc jeśli już płacić nowego adwokata, to nie tylko po to by sobie
    pogadał ...

    Ale to tylko moje osobiste zdanie.

    --
    @2007 Johnson