    From: "miffy" <m...@m...mi>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dobry adwokat z Lublina
    Date: Thu, 26 Apr 2007 08:00:30 +0200

    Witam

    Czy ktoś z was może polecić jakiegoś dobrego adwokata z Lublina, który by
    kompetentnie
    potrafił pomóc w sprawie spadkowej (tzn wygrał tą sprawę ;) Po dużej krótce
    chodzi o to, że był testament a po jakimś czasie jeden z ustaowoych
    spadkobierców "obudził się" i żąda zachowka, który już dostał, twierdząć, że
    mieszkanie, które było przedmiotem spadku, było luksusowe, wyposazone w
    super sprzęty i warte ponad 2
    razy tyle, ile było warte w rzeczywistości (a tak naprawde stare mieszkanie
    starszej, samotnej osoby na 4 piętrze z 4 z lat 70-tych).
    Myślałam, że sprawa jest prosta do wygrania, jako że wydawało się jasne, że
    powód szuka łatwego sposobu na wyłudzenie kasy ale...fałszywe zeznania jego
    świadków itp... Poszłam więc do pierwszego lepszego adwokata ale okazał sie
    za mało asertywny itp I niestety przyszedł czas na apelację tak więc szukam
    kogoś, kto specjalizuje sie w takich sprawach.