  • 1. Data: 2006-12-04 11:01:35
    Temat: Do kttoreego roku przysluguje renta
    Od: "Sowiecki Agent" <p...@W...gazeta.pl>

    Witam!
    Otrzymuje rente po ojcu. Studiuje, obecnie jestem na urlopie dziekanskim.
    W lutym skoncze 25 lat. Zawsze mi sie wydawalo (tak slyszalem) ze renta
    przysluguje do 26 roku zycia. Z zus dowiedzialem sie ze dyrektor placowki
    MOZE (ale nie musi) wydac zezwolenie na kontynuowaniie renty rowniez w 26 roku
    zycia. I jezli nie bylbym teraz na urlopie a studia konczyl akurat w 26 roku
    zycia to by te rente przyznal. Pytam wiec czy rzczywiscie zalezy to od
    widzimisie dyrektora czy jest to konretnie zapisane w ustwie i ktos z zusu ma
    lub nie ma racji? (z podstawa praawna)

    pozdrawiam