  • 1. Data: 2009-08-05 16:51:54
    Temat: Do kogo odwolac sie od umorzenia sprawy ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    Witam
    Ostatnio samoch moj zostal uszkodzony w kolizji drogowej. Czesciowo
    zapamietalem dane sprawcy (kawalek numeru itp). Policja sprawe umorzyla z
    powodu braku wykrycia sprawcy. Jedyne co jeszcze napsiali to ze moge sam isc
    do sadu grodzkiego jak poznam sprawce.
    Nie zgadzam sie z umorzeniem. Do kogo moge napisac odwolanie ? W pisemku do
    mnie nie ma o tym najmniejszej wzmianki, ze mam taka mozliwosc.

    Fantom

  • 2. Data: 2009-08-05 19:48:16
    Temat: Re: Do kogo odwolac sie od umorzenia sprawy ?
    Od: kam <...@...pl>

    Fantom pisze:
> [...]
    > Nie zgadzam sie z umorzeniem. Do kogo moge napisac odwolanie ? W pisemku
    > do mnie nie ma o tym najmniejszej wzmianki, ze mam taka mozliwosc.

    a dopuszczasz możliwość że nie masz?

    KG

  • 3. Data: 2009-08-05 21:30:01
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam pisze:

    > a dopuszczasz możliwość że nie masz?

    Przecież jeszcze Strasburga nie było ;)

    --
    @2009 Johnson

  • 4. Data: 2009-08-06 17:36:59
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    > a dopuszczasz możliwość że nie masz?

    Raczej nie.
    Szczegolnie, ze kilka lat temu mialem cos podobne i bez problemu sie
    odwolalem. Ale tam chyba mnie poinformowano co i jak. A najlepsze, ze po
    odwolaniu sprawa zostala podjeta i "sprawca" wykryty.

    Fantom

  • 5. Data: 2009-08-07 10:03:25
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    "Rzuć okiem" w kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia.