  • 1. Data: 2003-05-14 07:30:07
    Temat: Do kogo nalezy dokumentacja lekarska ?
    Od: "news" <k...@4...pl>

    Witam, mam nastepujace pytanie jak w temacie, ale...
    Chodzi o to ze corka leczy sie w prywatnej (platnej) klinice u ortodonty.
    Przychodnia bez uprzedzenia mnie, na 1 wizyte przed koncem leczenia zmienia
    nam lekarza prowadzacego (poprzedni jak sie dowiedzialem zostal zwolniony)
    co nie za bardzo mi sie spodobalo.
    Czy jesli ostatecznie postanowie zmienic klinike, to czy moge zazadac
    wydania dotychczasowej dokumentacji z historia leczenia itp. czy moge
    jedynie domagac sie wypisu ?

    Z gory dzieki za info.

    --
    Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!

  • 2. Data: 2003-05-14 11:18:34
    Temat: Re: Do kogo nalezy dokumentacja lekarska ?
    Od: "Kwadrat" <w...@p...SPAMJESTDODUPY.onet.pl>

    Użytkownik "news" <k...@4...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy jesli ostatecznie postanowie zmienic klinike, to czy moge zazadac
    > wydania dotychczasowej dokumentacji z historia leczenia itp. czy moge

    Mozesz domagac sie sie papierow, badz ich kopii bez dodatkowych kosztow (no
    chyba, ze za ksero + kartki papieru)
    Pozdrowienia