  • 1. Data: 2003-05-14 07:33:01
    Temat: Czy Urząd Skarbowy ma wgląd w konta bankowe, biuro maklerskie itp.
    Od: "Bruno" <a...@n...interia.pl>

    Witam
    Mam pytanie.
    Czy Urząd Skarbowy ma wgląd w konta bankowe osób prywatnych? Prowadzę firmę,
    mam konto, na ktorym jest czysto i grzecznie. Wszystko tak jak byc powinno.
    Ale ciekawy jestem, czy Urząd Skarbowy może kontrolować inne konta,
    prywatne, podobnie jak rachunek biura maklerskiego, czy rachunek funduszy
    inwestycyjnych.
    Czy ktoś się orientuje jak to wygląda ? Chciałbym miec świadomość, czy
    nadmierny obrót na moich pozostałych kontach, z moich prywatnych pieniedzy
    nie będzie wzbudzał zainteresowania. A jeśli wzbudza - to jakiej wielkości
    kwoty...

    Będę wdzięczny za odpowiedź, czy sugestie.
    Pozdrawiam
    Bruno

  • 2. Data: 2003-05-14 08:25:49
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    "Bruno"
    > Czy Urząd Skarbowy ma wgląd w konta bankowe osób prywatnych?
    > Prowadzę firmę, mam konto, na ktorym jest czysto i grzecznie.

    tylko jak prowadza sprawe przeciwko tobie lub z nakazu prokuratora
    spij spokojnie
    *** blad ***