  • 1. Data: 2004-12-06 11:28:42
    Temat: Direct connect na serwerze a prawo
    Od: andree <a...@n...pl>

    Witam wszystkich
    Od pewnego czasu mam na moim serwerze huba direct connect.
    Używa go wielu użytkowników ~1000. Minimum udostępniane to 1G.
    Zastanawiam się czy mogę mieć z tego powodu problemy - w regulaminie
    jest zapisana wzmianka o zakazie udostępniania nielegalnego
    oprogramowania etc.

    Proszę o pomoc
    z góry dziękuję za odpowiedź

  • 2. Data: 2004-12-08 09:16:14
    Temat: Re: Direct connect na serwerze a prawo
    Od: --Szyszkowa-- <s...@p...gazeta.pl>

    Moze wytlumacz dokladnie co to jest DC- nie wszyscy obyci w przepisach
    wiedza o co chodzi (sadzac po ilosci odpowiedzi :) )

    http://poleska.e-wro.com/fotki/kotki/
    --------------

  • 3. Data: 2004-12-08 18:33:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    andree wrote:
> [...]
    > Zastanawiam się czy mogę mieć z tego powodu problemy - w regulaminie
    > jest zapisana wzmianka o zakazie udostępniania nielegalnego

    A udostępniasz jakieś nielegalne oprogramowanie?

  • 4. Data: 2004-12-09 08:11:15
    Od: --Szyszkowa-- <s...@p...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > A udostępniasz jakieś nielegalne oprogramowanie?

    Majac na serwerze HUB DC nie udostepniamy nic- dajemy innym mozliwosc
    udostepniania.

  • 5. Data: 2004-12-09 08:49:03
    Od: fi5h <f...@o...pl>

    Użytkownik andree napisał:
> [...]
    > Zastanawiam się czy mogę mieć z tego powodu problemy - w regulaminie
    > jest zapisana wzmianka o zakazie udostępniania nielegalnego

    DC przeciez nie jest nielegalne,
    Nawet jak ktos udostepnia nielegalny soft to czemu to bie ma to szkodzic ?
    Jak ktos udostepnia soft przez internet to "wlasciciel" internetu tez ma
    siedziec :D:D:D
    a bILL gATES ma siedziec bo ktos uzywa wlasnie netu i windowsa do
    udostepniania :D

    DC ma to do siebie ze udostepniony soft jest na kompach userow.
    Mozesz zamiescic w regulaminie ze nie mozna udostepniac nielegalnego
    oprogramowania itp i juz.
    Prokuratura zapewne bedzie mogla zarzadac od Ciebie logow userow jesli
    to Twoj serwer :)

  • 6. Data: 2004-12-09 09:20:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    --Szyszkowa-- wrote:

    > Majac na serwerze HUB DC nie udostepniamy nic- dajemy innym mozliwosc
    > udostepniania.

    Dokładnie o to mi chodziło - moje pytanie było w zasadzie retoryczne.

  • 7. Data: 2004-12-16 12:14:31
    Od: andree <a...@n...pl>

    On Wed, 08 Dec 2004 10:16:14 +0100, --Szyszkowa-- wrote:

    > Moze wytlumacz dokladnie co to jest DC- nie wszyscy obyci w przepisach
    > wiedza o co chodzi (sadzac po ilosci odpowiedzi :) )
    Jest to program (w moim przypadku open source - czyli legalny darmowy) z
    którym łączą się użytkownicy i mogą dzielić sie między sobą
    wszelkimi danymi, włączając w to nielegalne softy. W regulaminie jest
    napisane że nie wolno udostępniać nielegalnych danych, pytanie czy to
    wystarczy.

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2004-12-16 16:51:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    andree wrote:

    > wszelkimi danymi, włączając w to nielegalne softy. W regulaminie jest
    > napisane że nie wolno udostępniać nielegalnych danych, pytanie czy to
    > wystarczy.

    Pomyśl. Czy np. poczta odpowiada za to, że ktoś za jej pośrednictwem
    przesyła kradzione przedmioty?