  • Data: 2003-02-27 08:26:24
    Temat: Dialery - sprawy sądowe a TPSA
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl> wrote in message
    news:b3jokq$qej$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "MartaW" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A ja pomyslalam sobie ze równie nietrudno jest napisac scrypt, który
    blokuje
    > mozliwosc takich polaczen.:-))))) Mialam sama taki gdy łaczylam sie przez
    > modem.
    >
    > Teraz zas nie trzeba bardzo kombinowac - wystarczy w BOKu TPSA dokonac
    > blokady 0-700 i juz: po klopocie-)))))

    Prosze przypomniec sobie JAKA determinacja wykasala sie TP SA,
    gdy chodzilo o fakturowanie polaczen 1044.. NIe da sie ... i juz.

    Tymczasem da sie przez TP SA wlaczac do internetu przez INNA firme i jest
    OK.

    Wiekszosc uzytkownikow NIE MA SWIADOMOSCI, ze cos takiego JEST MOZLIWE.

    RECZNE wybieranie numeru 0 700 to co inego.. dlaczego ?

    Dlaczego uzytkownik ma wiedziec, ze jest cos takiego jak
    "konfiguracja polaczenia internetowego" ? Przeciez czesto robia to dla
    uzytkownikow
    "fachowcy". polacza i dziala. Przecietny uzytkownik wie, ze mu ktos
    "zainstalowal internet przez TPSA" - i tyle.

    Wg mnie (a nie jestem w zaden sposob zaangazowany w sprawe - nie mam nawet
    modemu)
    jest to SWIADOME I CELOWE wykorzystywanie niewiedzy uzytkowika,
    swiadome i celowe zastawienie pulapki, w ktora ma wpasc "niedowtatecznie
    uwazny".

    Dziwoe sie ludziom, ktoryz chca wygrac sprawe, ze nie zaczna od UOKiK...
    Sa przeciez "klauzule niedozowlone" w "umowach wg wzorca".

    Boguslaw