  • Data: 2003-02-27 08:44:44
    Temat: Re: Dialery - sprawy sądowe
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MartaW" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b3jqap$d3n$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl> napisal w

    > Oczywiście, tyle że statystyczny (wcale nie przygłupi) użytkownik nie
    > zna ani zagrożeń ani zabezpieczeń.

    Jak się ma komputer i się jest "statystycznym (wcale nie przygłupim)" [chyba
    jednak przygłupim :(], to trzeba poświęcić trochę czasu i ewentualnie kasy
    na naukę o zagrożeniach i zabezpieczeniach. To tak jakbyś chciała prowadzić
    samochód bez ukończonego kursu (bez nabycia pewnych umiejętności), lub
    przynajmniej krótkich lekcji via dziadek lub tato. Po prostu coś
    rozwalisz... najpewniej skrzynię biegów ;).

    Zastrzegam, że przy prowadzeniu samochodu odróżniam "posiadanie
    umiejętności" (przynajmniej podstawowych) od "posiadania papierka".

    pozdrawiam
    Alek