  • Data: 2003-02-27 09:03:26
    Temat: Re: Dialery - sprawy sądowe
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Muran" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:b3kje6$4ft$1@SunSITE.icm.edu.pl...
    > scream wrote:

    > Zawsze myślałem, że chorobę tępić się powinno w zarodku, likwidować jej
    > przyczyny a nie tylko objawy. Ale jak widać zawsze znajdzie się tłumek,
    > który zamiast spojrzeć co tak naprawdę złe, woli na wstępie zakrzyknąć
    > 'spadaj windziarzu!'

    Wiesz oby tylko takie były te złe rzeczy, bo jak wpadniesz na dwóch dresów
    to się chłopaki nie będą pytać "czy chcesz ich zainstalować".

    > Chyba jasne jest, że winien wyłudzenia nie jest system operacyjny podatny
    na
    > oszustwo, tylko winny jest system, który na oszustwie pozwala zarabiać
    > pieniądze...

    System operacyjny pozwala na takie modyfikacje, więc pośrednio winien jest
    system.
    Jak pisała HaNkA ReDhUnTeR - prosty skrypt załatwił sprawę.

    Pisałem już wcześniej. Jak się korzysta ze sprzętu (tu: systemu
    operacyjnego), to trzeba trochę zainwestować w naukę.

    pozdrawiam
    Alek