  • 1. Data: 2005-11-24 13:19:40
    Temat: Depozyt sądowy od strony praktycznej
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Witam,

    przeczytałem sobie odnośne artykuły dotyczące depozytu sądowego w KC,
    niestety nie udało mi się znaleźć bardziej praktycznych informacji, stąd
    pytanie na grupę. Jakie są koszty złożenia depozytu? Gdzie i w jaki
    sposób załatwia się formalności z tym związane? Czy żeby złożyć depozyt
    musi odbyć się jakaś sprawa sadowa, czy wystarczy że pójdę w odpowiednie
    miejsce i złożę do depozytu pieniądze z opisem za co i komu
    prawdopodobnie się należą oraz pod jakimi warunkami można ustalić, komu
    należą się faktycznie?

    Pozdrawiam

    Czarek