  • 1. Data: 2002-08-23 11:42:46
    Temat: Depozyt sadowy
    Od: "Piotr Skłodowski" <s...@k...chip.pl>

    Dwa lata temu skradziono mi z garazu nowy motocykl znacznej wartosci. Po
    niecalym roku sam go odnalazlem. Sprawe zglosilem na policje, a policja do
    prokuratury. Motocykl zostal zabezpieczony na parkingu policyjnym. Po roku
    czasu od zatrzymania motocykla odbyla sie sprawa karna przeciwko paserowi. W
    wyroku sadu z dnia 3 lipca br. otrzymalem decyzje o wydaniu motocykla.
    Prokuratura, ani oskarzony nie wniesli apelacji - sprawdzilem osobiscie. Po
    jakim okresie czasu moge odebrac z depozytu motocykl poniewaz chce w tym
    sezonie jeszcze nim pojezdzic ;-)

    Pozdrawiam !

  • 2. Data: 2002-08-23 13:43:57
    Temat: Odp: Depozyt sadowy
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Piotr Skłodowski <s...@k...chip.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ak572r$t8n$...@n...tpi.pl...
> [...]
    Po
    > jakim okresie czasu moge odebrac z depozytu motocykl poniewaz chce w tym

    depozyt jest do 2 lat powinni cie zawiadomic do odbioru jesli nie to kontakt
    z nimi po prawomocnosci orzeczenia a chyba juz sie uprawomocnilo...