  • 1. Data: 2002-08-23 11:46:07
    Temat: Umowa z ISP.
    Od: "Skrzypas" <s...@p...onet.pl>

    Witam.
    Mam takie małe pytanko. Podpisywałem ponad rok temu umowę z ISP. Niestety,
    od ponad pół roku mam duże problemy z łączem, a ludzie którzy tam pracują,
    na kolejne moje zgloszenia, odpiwiadaja tym samym. A to że juz patrza, że u
    niech działa, że bedą juz kłaść nowy kabel, itp - 500 wymówek, a sytuacja
    jest u mnie wciąż ta sama. Po prostu totalne olewanie sobie klienta - jak
    nie ten to tamten. W tej chwili chce z ich usług po prostu zrezygnować.
    Jednakże chciałbym odebrać sobie od nich opłatę instalcyjną ( ok 400
    złotych), która zapłaciłem przy zakładaniu łącza. W umowie mam zapis - ISP
    gwarantuje przez 95 % czasu bezproblemowy dostęp do łącza na świat.. itp" -
    niestety, ale z tego się nie wywiązuje. Czy na takiej podstawie bede mógł
    dochodzić swoich praw i odebrać tę opłatę? W sumie zadowolony byłbym gdyby w
    końcu mi zrobili net. Gdzie mogę dochodzić swoich praw? Jest chyba coś
    takiego jak Obrona praw konsumenta - czy w tym wypadku moge tam zgłosić
    takie postępowanie?

    Pozdr.
    Skrzypas