  • 11. Data: 2011-03-06 23:27:43
    Temat: Re: Departament Kredytów Trudnych
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.03.2011 00:12, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > To ja postawię znak równości pomiędzy nie przechowywaniem dowodów, a
    > chęcią nie płacenia za zaciągane zobowiązania ;)

    A jesteś w stanie to uzasadnić? Lepiej, niż pisać "nie" z różnymi
    częściami mowy? ;->

  • 12. Data: 2011-03-06 23:33:17
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-03-07 00:27, Andrzej Lawa pisze:

    > A jesteś w stanie to uzasadnić? Lepiej, niż pisać "nie" z różnymi
    > częściami mowy? ;->

    A uzasadnić jestem ;), a co do NIE, mój odwieczny problem, i ile
    razy brałem się do wybicia sobie ze łba tego gatunku błędów -
    próby spełzały na niczym niestety.

    6008

  • 13. Data: 2011-03-06 23:47:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.03.2011 00:33, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > A uzasadnić jestem

    No to poproszę to uzasadnienie.

    Ja ze swojej strony uzasadnienie przedstawiłem.

  • 14. Data: 2011-03-07 00:27:41
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-03-07 00:47, Andrzej Lawa pisze:

    > No to poproszę to uzasadnienie.
    > Ja ze swojej strony uzasadnienie przedstawiłem.

    https://groups.google.com/group/pl.soc.prawo/search?
    hl=pl&group=pl.soc.prawo&q=płacić+przedawnienie

    :)

    6008