  • 1. Data: 2011-03-03 20:01:55
    Temat: błąd kasjera w banku
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    W wyniku błędu pracownika przy dokonywaniu wpłaty gotówkowej klienta na ror
    powstała różnica - niedobór. Błąd polegał na mylnym wpisaniu nominałów do
    zestawienia w systemie liczącym, pracownik podał w systemie przyjętą ilość
    gotówki ale w innym - wyższym nominale stąd klient tak naprawdę wpłacił mniej
    natomiast system zliczył wg podanych wartości. Klient podpisał pokwitowanie
    wpłaty i odszedł. Po zbilansowaniu kasjer stwierdził niedobór w kasie. W
    trakcie sprawdzania dokumentów księgowych z zapisami w systemie znalazł błąd,
    nominały wpłacane rzeczywiście są inne niż pomyłkowo podał w systemie
    liczącym. Zapis z kamer potwierdza błąd pracownika oraz odzwierciedla jakie
    nominały klient wpłacił.
    Pytanie: jeśli klient nie przyzna się i dobrowolnie nie odda różnicy (na
    koncie nie można było zrobić blokady bo środki zostały już rozdysponowane
    przez klienta) czy pracownik ma jakieś szanse na odzyskanie pieniędzy które
    musi oddać z własnej kieszeni? Co na to prawo?

  • 2. Data: 2011-03-03 20:05:54
    Temat: Re: błąd kasjera w banku
    Od: Regand <r...@w...pl>

    masz i czytaj
    http://animatek.w.interia.pl/wzbogacenie.html

  • 3. Data: 2011-03-03 20:49:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-03 21:01, n...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
    > W wyniku błędu pracownika przy dokonywaniu wpłaty gotówkowej klienta na ror

    Znam taki żart, może oparty na fakcie, jak przed wojną klientka
    wypłacała pieniądze z banku. Zorientowała się, że dostała więcej,
    podeszła więc do okienka i mówi, że dostała za dużo i chce zwrócić. Na
    to pracownik powiedział: "Szanowna pani, kasjer banku PKO nigdy się nie
    myli" i zamknął okienko :)

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2011-03-03 20:52:10
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "Regand"
    > masz i czytaj
    > http://animatek.w.interia.pl/wzbogacenie.html

    No tak. Przepis jasny, sprawa bezdyskusyjna. Juz jednak widze
    bezproblemowe zalatwienie sprawy gdyby pomylka zaszla w druga
    strone i to klient banku byl stratny.
    AM

  • 5. Data: 2011-03-03 20:53:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.03.2011 21:52, Hades pisze:

    > No tak. Przepis jasny, sprawa bezdyskusyjna. Juz jednak widze
    > bezproblemowe zalatwienie sprawy gdyby pomylka zaszla w druga
    > strone i to klient banku byl stratny.

    Wygra ten, kto ma w ręku nagrania i klucz do ich "przypadkowego"
    skasowania ;-/

  • 6. Data: 2011-03-03 20:56:54
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

> [...]

    > "Szanowna pani, kasjer banku PKO nigdy się nie myli" i zamknął okienko :)

    A pamieta ktos jak to kilka lat temu pewnemu mlodemu czlowiekowi
    w wyniku bledu systemu bankowego pojawila sie niespodziewanie na
    jego koncie spora gotowka? Cos mi sie przypomina ze wtedy kwestia
    zwrotu gotowki nie byla chyba tak oczywista i zalezala (chyba) od dobrej
    woli "obdarowanego". Tak bylo?
    AM

  • 7. Data: 2011-03-03 21:43:37
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

> [...]
    > podeszła więc do okienka i mówi, że dostała za dużo i chce zwrócić. Na
    > to pracownik powiedział: "Szanowna pani, kasjer banku PKO nigdy się

    Moja matka kiedyś (za PRL jeszcze) miała taki przypadek w sklepie:
    dostała za dużo reszty. Wróciła do sklepu ze słowami "pani się
    pomyliła" i tu zostało jej przerwane i została zbluzgana od
    najgorszych oszustek, że kasjerka się nie myli, że po odejściu od kasy
    i w ogóle. Wysłuchała tego spokojnie, a jak kasjerkę zatchnęło, to
    powiedziała, że pomyłka była w drugą stronę, że chciała oddać, ale jak
    tak, to da na PCK. I wyszła.

    MJ

  • 8. Data: 2011-03-03 21:51:01
    Od: "le fourmi" <f...@6...pl>

    patrz kurwa ile przyjmujesz pieniędzy bo to twoja wina
    wypłatę zbierasz nie za damski chuj tylko za odpowiedzialność
    każdego to teraz pierdoli że się pomyliłaś
    mam nadzieje, że chodziło o dużą sumę i będziesz musiała bulić ze swojej
    kiesy ...

  • 9. Data: 2011-03-08 23:59:56
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "le fourmi" <f...@6...pl> wrote in message
> [...]
    > każdego to teraz pierdoli że się pomyliłaś
    > mam nadzieje, że chodziło o dużą sumę i będziesz musiała bulić ze swojej

    Jakos dziwnie tez mi ich nie zal.. znaczy pracownikow bankow. Sami tego
    chcieli to maja. Nikt ich nie zmuszal do bycia kasierem...
    Jak sadze Prezes tego Banku jest napewno prawym i dobrym czlowiekiem, wiec
    ze swojej o 100x wiekszej pensji pokryje straty, a jak nie coz...

  • 10. Data: 2011-03-13 20:42:01
    Od: Agnieszka <a...@c...cn>

    http://www.rp.pl/artykul/62956,185201_Nie_karmic_tro
    lla__.html