  • 1. Data: 2004-06-09 06:07:00
    Temat: Deklaracja na auta z UE
    Od: "Ziomall" <m...@g...cy>

    Dzisiaj wybiram sie do wydzialu komunikacji po "twardy" dowod na auto
    sprowadzone z Niemiec po 01.05.2004. Jednak dowiedzialem sie z kilku zrodel,
    ze w urzedzie zadaja podpisania deklaracji, ktora mowi o tym, ze jesli w
    przyszlosci wynikna jakies dodatkowe oplaty z tyt. zakupu auta w krajach UE
    po 01.05.04 to jestem gotow je pokryc :) Wiem, ze zyjemy w kraju w ktorym
    wszystko jest mozliwe. Ale zeby jeszcze ustawy dzialaly wstecz? Jak to
    widzicie? Mozna taki kwit podpisac i spac spokojnie? Bo jesli tego nie
    zrobie to "podobno" nie otrzymam dowodu twardego.

    --
    Pozdro
    Ziomall

    "Kiedy zrozumialem jak wazny jest kazdy dzien
    Okazalo sie, ze juz coraz dluzszy rzucam cien..."