  • 1. Data: 2008-05-12 11:38:01
    Temat: Decyzja o wstrzymaniu wyplaty emerytury
    Od: "emes" <E...@E...PL>

    Witam,

    Problem wyglada mniej wiecej tak,
    moja Babcia prowadzila gospodarstwo rolne, posiadala ilestam hektarów pola.
    Gdy przeszła na rente pole zostało wydzierżawione na 10 lat. Umowa dzierzawy
    zgloszona w kursie itd.
    Rok temu minal termin 10 lat, zostala sporzadzona nowa umowa dzierzawy, a w
    tym roku pole zostalo przekazane dzieciom.
    Dzisiaj przyszla decyzja z KRUSU o wstrzymaniu wyplaty emerytury za okres od
    2007 do 2008 roku. Po prostu nie mieli tej umowy dzierzawy.
    Pomóżcie prosze, jak wyprostować sprawę.

  • 2. Data: 2008-05-12 15:44:09
    Temat: Re: Decyzja o wstrzymaniu wyplaty emerytury
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "emes" <E...@E...PL> napisał w wiadomości

    > Pomóżcie prosze, jak wyprostować sprawę.

    A próbowałeś po prostu dostarczyć nową umowę do KRUS-u?

  • 3. Data: 2008-05-12 16:08:42
    Od: "emes" <E...@E...PL>

    > Użytkownik "emes" <E...@E...PL> napisał w wiadomości

    > A próbowałeś po prostu dostarczyć nową umowę do KRUS-u?

    Dzwonilem dzisiaj do krusu, rozmawialem z jakims niby rozumnym czlowiekiem,
    kazal napisac prosbe o umorzenie.
    Tylko jak napisze prosbe o umorzenie to zgadzam sie z decyzja, a
    teoretycznie pole bylo dzierzawione wiec z decyzja sie nie zgadzam.? Dobrze
    rozumuje?

  • 4. Data: 2008-05-12 17:46:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > Tylko jak napisze prosbe o umorzenie to zgadzam sie z decyzja, a
    > teoretycznie pole bylo dzierzawione wiec z decyzja sie nie zgadzam.?

    Zobacz do decyzji. Tam na końcu musi być wskazana droga odwołania.

  • 5. Data: 2008-05-12 18:09:28
    Od: "Inka" <n...@b...pl>

> [...]
    > Tylko jak napisze prosbe o umorzenie to zgadzam sie z decyzja, a
    > teoretycznie pole bylo dzierzawione wiec z decyzja sie nie zgadzam.?

    Napisz pismo do KRUS o uchylenie decyzji.
    Podłącz umowę
    Wszystko oczywiście za pokwitowaniem
    Inka

  • 6. Data: 2008-05-12 19:10:55
    Od: "emes" <E...@E...PL>

    Użytkownik "Inka" <n...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "emes" <E...@E...PL> napisał w wiadomości

    > Napisz pismo do KRUS o uchylenie decyzji.
    > Podłącz umowę
    > Wszystko oczywiście za pokwitowaniem
    > Inka
    uchylenie decyzji czy umozenie tej kary/nadplaty?
    Czy moglbym skontaktowac sie z Toba na priv ?