  • 11. Data: 2002-03-04 17:45:29
    Temat: Re: Dariusz/Jacek/itd.
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Cudny" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a60bo6$nqi$1@onyx.icpnet.pl...
    > Pan Jacek zaczął.ja tylko odpowiadam.....a do tego, że dyskusje
    > zapoczątkowane przez tego Pana zbaczają z toru już przywykłem......
    > Cudny

    Moglbys podac tytul watku rozpoczetego przez w/w i date.

  • 12. Data: 2002-03-04 18:10:32
    Od: "Cudny" <c...@w...pl>

    Jak chcesz to przeglądając znajdziesz......ja już nie kontynuuje bo jeszcze
    nas rzeczywiście przestaną lubić;-)
    Cudny

  • 13. Data: 2002-03-04 21:06:33
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@s...com.pl>

    Panie Cudny - Dariusz/Jacek to tzw. Expert - postac znana na *wielu*
    grupach dyskusyjnych, jesli nie na wszystkich. Wszelkie rozmowy z nia
    naprawde nie maja sensu, takze prosby o opuszczenie grupy. Wystarczy nie
    karmic (nie rozmawiac) go i sam zniknie.

    pozdrawiam
    Merlin

    --
    Tomasz 'Merlin' Kolinko
    E-mail: tom[at]mensa.org.pl

  • 14. Data: 2002-03-04 21:43:34
    Temat: Zakaz dyskusji personalnych na usenecie ... Re:
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Panie Tomaszu,
    nie zawracaj Pan glowy.
    Pan miec kompleksy, ale tez moze byc znany na wielu grupach
    dyskusyjnych.
    Ale pisz Pan nastepnym razem o prawie na grupe prawo
    i zakazuje niniejszym jakichkolwiek dyskusji personalnych, zakazuje
    trollom zastepczych tematow na grupach tematycznych.
    Usenet to nie smietnik, a ciagle musze czytac niemerytoryczne dyskusje.
    Po co Pan tu przyszedl macic wode.
    Trolle maja zakaz wstepu do usenetu.

    Tomasz 'Merlin' Kolinko wrote:

> [...]
    > grupach dyskusyjnych, jesli nie na wszystkich. Wszelkie rozmowy z nia
    > naprawde nie maja sensu, takze prosby o opuszczenie grupy.

    rozmowy nie maja sensu dla osoby bez sensu.
    Jezeli potrafi Pan jedynie trollowac to niech Pan opusci ta grupe i
    usenet na zawsze.

    Niniejszym zakazuje Panu jakichkolwiek personalnych dyskusji,
    trollowskich dyskusji,
    neimerytorycznych dyskusji, spamerskich dyskusji.
    Zakazuje, poniewaz naruszaj etykiete i zasady usenetu.

    Jak w ogole ktos trollujacy usenet osmiela sie mowic o zasadach.

    Wystarczy nie
    > karmic (nie rozmawiac) go i sam zniknie.

    Trolle nigdy nie znikna, bo sa karmozerne i przyczajone szukaja
    zastepczych tematow,
    ktore nie wymagaja myslenia, wiedzy, ani inteligencji,
    bo o mace kazdy potrafi pisac kilometrami.

    Usenet moze jednak pelnic role edukacyjna i w tym celu moj znajomy
    utworzyl
    Usenet University
    Czyli opracowal zasady prowadzenia zajec ze studentami za posrednictwem
    usenetu
    i czas juz nadszedl , aby osoby ukrywajace sie za pseudonimami , piszace
    jednoczesnie z 5 kont
    zaczely traktowac usenet jak Usenet University.

    Czy temat, dyskusja , podsumowanie.
    Niestety brak umiejetnosci prowadzenia dyskusji, gromadzenia dowodow,
    przygotowywania przekonywujacych argumentow sprowadza wiekszosc dyskusji
    to agresji.
    Tak sie niestety bardzo czesto zdarza, ze braki argumentow, kompleksy sa
    nadrabiane
    agresja, chaosem, zmianem tematu, czyli wstydliwymi unikami, ukazujacymi
    nieczyste zamiary.

    Zatem od dzisiaj zakaz dyskusji personalnych na usenecie
    A wszelkie dyskusje, posty niemerytoryczne, niezgodne z tematyka grupy
    laduja w abuse.

    Uwaza sie Pan Tomasz za autorytet to niech to oglosi, wtedy zostana mu
    zadane pytania na ktore odpowie jako autorytet i dyskusji nie bedzie.

    Ale kazdy temat powinien byc omowiony starannie i do konca,
    a trolle przeszkadzajace niech ida sio.

    Trolle szkodza kazdej dyskusji i szkodza takze osobom grajacym
    nieetycznie, ktore trolle wynajmuja, gdyz poparcie trolli jest nic nie
    warte, gdyz nie buduje autorytetu.

    Ja kieruje sie w dyskusjach wylacznie zasadami Einsteina, a mianowicie
    "
    Einstein has shown us that the most long-standing theories may be open
    to improvement, even radical change.
    Open criticism is the lifeblood of progress both in science and culture
    at large.
    "

    Kto w dyskusji kieruje sie zasadami niech je publicznie teraz ujawni.

    Oczekuje ze kazdy niniejszym zaprzeczy ze kieruja nim niskie pobudki i
    wykorzystuje dyskusje na usenecie do rywalizacji z innymi dyskutantami,
    a nie w celu przedyskutowania tematu.

    Gdy nieczyste zasady zostana usuniete, piecioglowe trolle znikna,
    to dyskusje osiagna taki poziom jak za wielka woda czy w Niemczech.
    Czyli beda wylacznie merytoryczne.

    Czego wszystkim zycze.

    Zatem prosba do trolli aby do konca roku 2002 nie uczestniczyly w zadnej
    dyskusji.

    Mam liste trolli grupy prawo, ale ona ciagle rosnie, gdyz nowe trolle
    uzywaja wielu adresow e-mailowych
    i wlasciwie potrafia same ze soba prowadzic dyskusje.
    raz wywolujac temat, potem sie spierajac, a potem poklepujac wzajemnie
    lewa reka po prawym ramieniu
    a prawa reka po lewym ramieniu.

    Niemieckie, angielskie grupy prawa sa doskonale , na wysokim poziomie i
    bez jednego trolla.
    Prosze sprawdzic.
    Dyskusji personalnych zakazal abuse.

    pozdrowienia
    Jacek

  • 15. Data: 2002-03-04 22:51:45
    Temat: Re: Zakaz dyskusji personalnych na usenecie ... Re:
    Od: "jasio" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > trollowskich dyskusji,
    > neimerytorycznych dyskusji, spamerskich dyskusji.

    Zakazuj, zakazuj
    i niech Ci to wyjdzie na zdrowie (psychiczne)!!!!!
    Wszyscy sie oczywiscie przestrasza :-(((
    Ja juz sie boje :-0
    Jak mnie bawi to Twoje glupawe klepanie...
    Nie masz pojecia, ile rozrywki mozesz dostarczyc...
    dzieki Gosciu
    pa
    jasio

  • 16. Data: 2002-03-04 23:14:16
    Od: "Cudny" <c...@w...pl>

    PANIE JACKU PAN PISZE O SOBIE !!! CZAS TO SOBIE UŚWIADOMIĆ !!! TO WSZYSTKO
    CO ZACYTOWANE TOŻ TO O PANU !!!
    I zeby było jasne nie kierują mną niskie pobudki i nie wykorzystuje dyskusji
    na usenecie do rywalizacji z innymi dyskutantami/z Panem....
    Robię to jedynie w celu przedyskutowania tematu jakim jest zaśmiecanie
    przez Pana grup, zameczanie ludzi/instytucji itd., wprowadzanie w błąd itd.
    !!!!
    I TO JEST TEN TEMAT !!! RZECZYWIŚCIE Z PRAWEM TO MA MAŁO WSPÓLNEGO< ALE JA
    GO NIE ZACZĄŁEM>>>>JEDYNIE ODPOWIEDZIAŁEM NA PANA KOLEJNY JAŁOWY
    POST...........ale ponieważ trolle mają to do siebie/a na PANU JUŻ SIĘ
    POZNALIŚMY/że jak się je karmi to się potrafią niesamowicie
    rozbrykać....więc........zostawiam PANA Z CYTATEM PONIŻEJ>>>>>>>>
    CUDNY

    ".............

  • 17. Data: 2002-03-04 23:46:55
    Temat: Re:
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Cudny wrote:

    > PANIE JACKU PAN PISZE O SOBIE !!! CZAS TO SOBIE UŚWIADOMIĆ !!! TO WSZYSTKO
    > CO ZACYTOWANE TOŻ TO O PANU !!!

    Znow Pan nie zgadl.
    To przeciez o Panu.
    Pan ten zakazany watek personalny ciagniesz jak kura ze spluwaczki.
    Trollowski temat Pan wymyslil na grupie prawo.

    > I zeby było jasne nie kierują mną niskie pobudki i nie wykorzystuje dyskusji
    > na usenecie do rywalizacji z innymi dyskutantami/z Panem....

    A ja widze, ze to wszystko z niskich pobudek i nieudana proba niezdrowej
    rywalizacji.

    > Robię to jedynie w celu przedyskutowania tematu jakim jest zaśmiecanie
    > przez Pana grup, zameczanie ludzi/instytucji itd., wprowadzanie w błąd itd.

    Przeciez to Pan ciagle smieci.
    Na kazda grupe pisze merytorycznie i na temat ktory mnie interesuje.
    Czytaj Pan etykiete usenetu.

    Jakich ludzi Pan pseudo chroni, jakich instytucji ?
    Konkrety.
    Kogo Pan wprowadza w blad i dlaczego ?

    > !!!!
    > I TO JEST TEN TEMAT !!! RZECZYWIŚCIE Z PRAWEM TO MA MAŁO WSPÓLNEGO< ALE JA
    > GO NIE ZACZĄŁEM>>>>JEDYNIE ODPOWIEDZIAŁEM NA PANA KOLEJNY JAŁOWY
    > POST...........

    Panie Cudny.
    Nie klam Pan.
    Ten watek Pan zaczal
    Tutaj jest dowod
    "
    Subject:
    Dariusz/Jacek/itd.
    Date:
    Mon, 4 Mar 2002 11:14:18 +0100
    From:
    "Cudny" <c...@w...pl>
    Newsgroups:
    pl.soc.prawo

    Oj Panie Jacku.........na Pana przykładzie widać doskonale co się dzieje
    człowiekiem gdy ma za dużo wolnego czasu !!!
    "

    ale ponieważ trolle mają to do siebie/a na PANU JUŻ SIĘ
    POZNALIŚMY/że jak się je karmi to się potrafią niesamowicie
    rozbrykać....więc........zostawiam PANA Z CYTATEM PONIŻEJ>>>>>>>>

    i powtorze zatem raz jeszcze

    Niniejszym zakazuje Panu Panie Cudny jakichkolwiek personalnych
    dyskusji,
    trollowskich dyskusji,
    neimerytorycznych dyskusji, spamerskich dyskusji.
    Zakazuje, poniewaz naruszaja etykiete i zasady usenetu i szkodza
    usenetowi i zajmuja ludziom czas.

    Tutaj raz jeszcze dowod kto wywolal trollowska, spamerska dyskusje, aby
    zamulic temat, odwrocic uwage od dyskusji.

    "
    Subject:
    Dariusz/Jacek/itd.
    Date:
    Mon, 4 Mar 2002 11:14:18 +0100
    From:
    "Cudny" <c...@w...pl>
    Newsgroups:
    pl.soc.prawo

    Oj Panie Jacku.........na Pana przykładzie widać doskonale co się dzieje
    z człowiekiem gdy ma za dużo wolnego czasu !!!

    "

    Nie mam czasu na czytanie trolla.
    Przysluguje mi prawo riposty i obrony z ktorego skorzystalem.
    Troll wywolal dyskusje, temat zakazany na grupie prawo, aby szkodzic,
    zamulac.

    Kolejna odpowiedz trolla idzie do abuse.

    Panie Cudny.
    Ostrzegam Pana i zakazuje Panu prowadzenia personalnych dyskusji,
    tematow, niezwiazanych z prawem.
    Zakazuje Panu kontynuowania dyskusji personalnej, zakazuje Panu
    kiedykolwiek odpowiadania na moje posty,
    zakazuje Panu czytania moich postow.

    Jako osoba atakowana przez trolla, spamera, ktory podjal i wywolal
    zakazany temat na grupie prawo,
    niezgodny z tematem grupy prawo, korzystam z prawa riposty i prawa do
    zamkniecia tej dyskusji
    wywolanej przez trolla z niskich pobudek.

    KONIEC DYSKUSJI

    Jacek

    Kazda kolejna odpowiedz trolla idzie do abuse.

    EOF
    FUT

  • 18. Data: 2002-03-05 00:02:17
    Od: "Cudny" <c...@w...pl>

    Ubaw po pachy.............chce jeszcze..........dwie kancelarie w Katowicach
    (i nietylko pewnie) maja dzięki Panu super rozrywkę !!!!
    ROTFL
    Cudny

    Idziesz Pan do KF.......pa!!!

  • 19. Data: 2002-03-05 00:05:18
    Od: "Cudny" <c...@w...pl>

    Acha a Pana dowód to obalony jest z miejsca..........to była odpowiedź na
    post dt. Prawa telekomunikacyjnego.....ale ponieważ Pan łamie etykiete
    (followupy.zmiany tematu) więc musiałem siłą rzeczy wrzucic nowy post !!!!
    Cudny

    Idziesz Pan do KF i pa!!!!

  • 20. Data: 2002-03-05 00:44:16
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Cudny wrote:

    > Ubaw po pachy.............chce jeszcze..........dwie kancelarie w Katowicach
    > (i nietylko pewnie) maja dzięki Panu super rozrywkę !!!!

    Panie Cudny,

    czy chce Pan przez to powiedziec ze Pan swiadomie dziala na moja szkode
    i do tego reprezentuje kancelarie z Katowic ?

    Ktora kancelaria z Katowic dozwala pracownikom na wykorzystywanie
    usenetu do naruszania dobr osobistych z wykorzystanie dla tego celu
    internetu ?

    Kolejny raz Pan potwierdza, ze prowadzi personalne dyskusje z niskich
    pobudek, dla wywolania "rzekomej rozrywki"

    I czyni to Pan swiadomie, pomimo wyraznego mojego zakazu i swiadomosci
    naruszania etykiety usenetu, ktora wyraznie zakazuje prowadzenie
    dyskusji personalnych.

    Jacek

    FUT
    EOF