  • 1. Data: 2003-05-05 00:23:39
    Temat: Danych osobowych
    Od: "BogNet" <b...@p...fm>

    Witam szanownych grupowiczów!
    Od kilku miesięcy mam nowy nowy nr telefonu z dostępem do Internetu. W
    umowie z TPSA od razu zastrzegłem ten nr telefonu i nie wyraziłem zgody na
    przetwarzanie moich danych osobistych. Wczoraj będac na strinie WWW
    Internetowej Książki Telefonicznej TP DITEL S.A. zobaczyłem, że umieszczony
    jest mój zastrzeżony nr telefonu i umieszczony jest również mój adres.
    W związku t tym mam do grupowiczów zapytanie, czy mogę wnieść i jakie do
    TPSA roszczenia z tego tytuł. Np żądać zmiany numeru, rekompensate itp. A
    może ktoś z szanownych grupowiczów pomógby mi w roszczeniach do TPSA.
    Pozdrawiam wszystkich.