  • 1. Data: 2003-05-04 23:30:17
    Temat: Zwolnienie z pracy...
    Od: Bogdan<b...@p...onet.pl>

    Chciałbym uzyskać informację na następujący temat(przepraszam, że
    być może sformułowania którymi się posłużę nie są zbyt "fachowe"):
    Firma w której pracuję ogłosiła upadłość. W dniu 30.04 "syndyk"
    wręczył wszystkim pracownikom rozwiązanie umów o pracę dając
    możliwość wyboru: rozwiązanie z zachowaniem pełnego okresu
    wypowiedzenia, czy też ze skróconym okresem (wypłatą
    odszkodowania).
    Ja od 06.12.2002 roku jest na zwolnieniu lekarskim. Jako, że mój
    obecny stan zdrowia nie pozwala mi na powrót do pracy, a także na
    podjęcie pracy w jakiejkolwiek nowej firmie, zmuszony jestem złożyć
    do ZUS-u wniosek o przedłużenie sześcio-miesięcznego okresu zasiłku
    chorobowego (który mija 6 czerwca) do 9 miesięcy. Dzisiaj tj. 02.05.
    otrzymałem pocztą rozwiązanie umowy o pracę z zachowaniem 3
    miesięcznego okresu wypowiedzenia.
    Chciałbym uzyskać informacje, jaki sposób rozwiązania umowy jest dla
    mnie jak najbardziej korzystny- (również pod względem finansowym)
    a także jakie świadczenia przysługują mi z tego
    tytułu. Nadmieniam również, że w firmie tej pracuję (raczej
    pracowałem) od 1998 roku, a mój staż pracy wynosi 7 lat. Posiadam
    także zaległy za 2002 rok urlop
    (14dni), a także urlop przysługujący za rok bieżący.
    Proszę o możliwie jak najszybszą odpowiedź, za którą z góry dziękuję.
    Z poważaniem
    Bogdan

    -> http://usenet.pomocprawna.info