  • 11. Data: 2004-05-23 18:10:40
    Temat: Re: Dane o dochodach. Premia.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.58.0405230035050.-718221@Athlon.port
    ezjan.zabrze.pl...

    > IMHO nie musi znać - jest kryty.
    > Jak jakikolwiek organ bedzie chciał się przyczepić że "wypłata była
    > niezgodnie z zasadami" to ten organ będzie sobie wypożyczał pracownika
    > do obróbki... :]
    > Zauważ że nie wiemy czy rzeczona "premia" wlicza się do podstawy:
    > - opodatkowania
    > - oZUSowania

    A to nuż zupełnie inna sprawa. Tak naprawdę, to podanie w takiej sytuacji
    zaniżonego dochodu w ogóle pachnie oszustwem i grozi odpowiedzialnością z
    art. 286 kk. Ja tylko chciałem zauważyć, że zakład przed wypłatą w
    zasadzie i tak nie ma możliwości zweryfikowania danych i straszenie
    niewypłaceniem jest nierozsądne.