  • 1. Data: 2021-10-16 13:23:42
    Temat: Czy TSUE "jest w prawie" orzec że ZMIANA Konstytucji jest niezgodna z UE Traktatami?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    To "interesujący" problem prawny, nieprawdaż? :-)

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2021-10-16 13:46:09
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 16 Oct 2021 13:23:42 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

> [...]

    Pasuje jak ulał do ciebie. Dobry zwyczaj mówi - nie zadawaj pytań w
    temacie a jeśli już, to powtórz w treści. Ale to ponad Filipkowe
    możliwości umysłowe.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2021-10-16 13:55:02
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Pasuje jak ulał do ciebie. Dobry zwyczaj mówi - nie zadawaj pytań w
    > temacie a jeśli już, to powtórz w treści. Ale to ponad Filipkowe
    > możliwości umysłowe.

    Czy Matka Ziemia przetrwa emisję CO2 z powodu *zbędnych* powtórzeń?
    Moje dobre obyczaje sugerują ułatwianie by nawet po kilku odpowiedziach
    treść postu usenetowego mieściła się w *kilkunastu* liniach
    [ jeden ekran terminala 80x24 ]

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2021-10-16 18:37:22
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-16-października-2021 o 13:46, Jacek Maciejewski pisze:
    > nie zadawaj pytań w
    > temacie

    Masz problem ze zrozumieniem takiego pytania?

    To problem techniczny, ideologiczny czy medyczny?

  • 5. Data: 2021-10-16 18:38:31
    Temat: BEZSENSOWNE CYTOWANIE POWIĘKSZA ŚLAD WĘGLOWY ;-)
    Od: _Master_ <M...@...pl>