  • 11. Data: 2004-10-05 07:01:58
    Temat: Re: DSL + Stowarzyszenie+Jak umowa??
    Od: "Mag" <h...@p...onet.pl>

    > On Sun, 3 Oct 2004, Mag wrote:
    > [...]
    >
    > A co zlecacie TPSA ? ;)
    > Nie przypadkiem *udostępnianie Internetu* ? ;)

    > pozdrowienia, Gotfryd

    Nic nikomu nie zlecamy, nic nie udostępmiany - internet jest tylko dla
    członków Stowarzyszenia - za internet nei jest pobierana opłata w ogóle -
    pobierana jest natomiast składka członkowska z której płaci się osobie
    fizycznej, która wzieła za nas łącze.

  • 12. Data: 2004-10-05 08:41:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 5 Oct 2004, Mag wrote:

> [...]
    >+ > Nie przypadkiem *udostępnianie Internetu* ? ;)
    [...]
    >+ Nic nikomu nie zlecamy, nic nie udostępmiany

    Widzę, źle ująłem, mój błąd. Nie ten element miałem zaakcentować :)
    Chciałem zasugerować że umowa o *dostarczanie internetu* jest
    umową o *usługę*, czyli umową *zlecenia*.
    IMHO oczywiście !!

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2004-10-05 11:52:37
    Od: "Mag" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > Chciałem zasugerować że umowa o *dostarczanie internetu* jest
    > umową o *usługę*, czyli umową *zlecenia*.

    Hmmm, no ok, ale umowa zlecenia to dodatkowe koszty - a umowa dzierzawy prawa
    (gdyż mozna podciagnac łącze DSL od osoby która je wzieła pod prawo) i ona by
    nam dzierżawiła to prawo, dzierżawiła po cenie identycznej jak ona sama płaci -
    chodzi o to, aby nie bylo kosztów większych niśli to jest wymagane (czyli
    wiecej niż 449 zł) ?????