  • 1. Data: 2004-10-03 14:09:20
    Temat: Przeniesienie do rezerwy
    Od: "maja" <k...@p...onet.pl>

    Mam 26 lat,studiuję na 3 roku informatykę-zaoczne.Chcę wziąć kredyt
    mieszkaniowy,jednak nie mam uregulowanego stosunku do służby wojskowej.
    Mam odroczenie na rok.
    Czy jest jakaś możliwosc,zeby zostać przeniesionym do rezerwy?
    Pozdrawiam
    marek

  • 2. Data: 2004-10-03 15:14:57
    Temat: Re: Przeniesienie do rezerwy
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik maja napisał:

> [...]
    > Mam odroczenie na rok.
    > Czy jest jakaś możliwosc,zeby zostać przeniesionym do rezerwy?

    W wakacje ( ewentualnie w czasie urlopu ) mozna isc na 6 tygodni i
    sprawa zalatwiona.

    "Zdobyc" kategorie D.

    pozdrawiam
    --