  • 1. Data: 2004-10-03 15:23:31
    Temat: Mowa oskarzeniowa
    Od: "Beczis" <b...@p...onet.pl>

    witam!
    mam pewien problem! poszukuje informacji na temat "mowy oskarzeniowej"!
    chodzi mi o taka sytuacje ze ja jako oskarzyciel musze wyglosic taki referat
    na temat Hamleta! mam go oskarzyc i wogule takiego typu historie! googlalem
    juz ale to nie daje rezultatu!czy znajdzie sie ktos kto pomoze mi (chodzi mi
    o jakies
    wytyczne, jak ta mowa ma wygladac)!Dzieki z gory! pozdrawiam!

  • 2. Data: 2004-10-03 16:05:01
    Temat: Re: Mowa oskarzeniowa
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 Oct 2004 17:23:31 +0200, Beczis <b...@p...onet.pl>
    napisał:

> [...]
    > (chodzi mi
    > o jakies
    > wytyczne, jak ta mowa ma wygladac)!Dzieki z gory! pozdrawiam!

    Już kiedys było... ktoś chciał napisać "mowe sądową".A prawda jest taka,
    że jest to instytucja w prawie polskim nie znana... prokurator ogranicza
    się do przeczytania uzasadnienia do aktu oskarżenia...

    --
    Falkenstein

  • 3. Data: 2004-10-03 16:15:27
    Od: "Beczis" <b...@p...onet.pl>

    hmmm...no ale mi to potrzebne do skzoly niestety!nie ma nic takiego nigdzie
    w necie? wytyczne itp?
    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsfaxmnwimg13b0@kura4m98.it-net.pl...

  • 4. Data: 2004-10-03 16:23:42
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 Oct 2004 18:15:27 +0200, Beczis <b...@p...onet.pl>
    napisał:

    > hmmm...no ale mi to potrzebne do skzoly niestety!nie ma nic takiego
    > nigdzie
    > w necie? wytyczne itp?

    Ja bym kopnął w d... nauczyciela zadającego nonsensowne zadania.
    Ja kiedyś pisałem akt oskarżenia na Bohuna, ale to było na ćwiczeniach z
    procedury karnej.

    --
    Falkenstein

  • 5. Data: 2004-10-03 16:25:59
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzytkownik Beczis <b...@p...onet.pl> w poscie
    news:cjp8q5$e9q$1@nemesis.news.tpi.pl napisal, co nastepuje:

    > hmmm...no ale mi to potrzebne do skzoly niestety!nie ma nic takiego
    > nigdzie w necie? wytyczne itp?

    A SAM nie mozesz nic fajnego i inteligentnego wymyslic ??????
    Odkad dostep do netu stal sie powszechny ludzie zamiast myslec uruchamiaja
    Google... brrrrr

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 6. Data: 2004-10-03 16:34:41
    Od: "Beczis" <b...@p...onet.pl>

    przeciez mowie ze nie wiem jak za to sie wziac?ja chce to sam napisac nie
    zalezy mi na gotowej pracy!
    niestety szkola jest jaka jest i musze to zrobic! w kazdym badz razie dzieki
    za zainteresowanie! googlam dalej!

  • 7. Data: 2004-10-03 21:58:53
    Od: "Florek" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Beczis" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mi
    > o jakies
    > wytyczne, jak ta mowa ma wygladac)!Dzieki z gory! pozdrawiam!

    Proponuje napisac i zapytac tego oto czlowieka:
    a...@e...org.pl i zapytaj o stare prace z konkursow na:
    1. Ogolnopolski konkurs na pismo procesowe
    2. Ogolnopolski konkurs na akt oskarzenia

    Pozdrawiam,

    Florek

  • 8. Data: 2004-10-03 22:05:36
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > przeciez mowie ze nie wiem jak za to sie wziac?ja chce to sam napisac
    nie
    > zalezy mi na gotowej pracy!

    Len jestes i tyle ... obys nie zostal prawnikiem.

    --
    Krzysiek, Krakow