  • 1. Data: 2005-04-16 09:37:36
    Temat: DG w mieszkaniu rodziców
    Od: druciak <t...@x...onet.pl>

    Witam.
    Mieszkam z rodzicami (stałe zameldowanie) i prowadzę DG w tym mieszkaniu.
    W najbliższym czasie mam zamiar się wyprowadzić, ale działalność pozostawić
    u rodziców (przynajmniej na początku). No i teraz pytanie: czy muszę załatwić
    to jakoś od strony formalnej ? Tzn jakaś umowa z rodzicami, itp. Czy mogę po
    prostu prowadzić działalność w lokalu do którego nie mam praw, ani nie mam tam
    stałego zameldowania ? Zgodę rodziców (ustną) na prowadzenie działałności mam,
    pytanie czy potrzeba mi coś więcej ?
    Pozdrawiam,
    --
    K.G.

  • 2. Data: 2005-04-16 13:55:18
    Temat: Re: DG w mieszkaniu rodziców
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "druciak" <t...@x...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tam
    > stałego zameldowania ? Zgodę rodziców (ustną) na prowadzenie działałności

    google -> grupy sydkusyjne -> pl.biznes (niedawno bylo, i prawdopodobnie
    setki razy na pl.soc.prawo.podatki)

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 3. Data: 2005-04-17 11:55:24
    Od: druciak <t...@x...onet.pl>

    Przemek R... napisał(a):
    > Użytkownik "druciak" <t...@x...onet.pl> napisał w wiadomości
    (...)
    > google -> grupy sydkusyjne -> pl.biznes (niedawno bylo, i prawdopodobnie
    > setki razy na pl.soc.prawo.podatki)
    Było, ale dotyczyło mojej sytuacji obecnej - czyli ja jestem zameldowany.
    A co jak zmienię zameldowanie ? Czy to coś zmienia ?
    Pozdrawiam,
    --
    K.G.