  • 1. Data: 2003-07-24 20:48:36
    Temat: DG i SC
    Od: "cross" <c...@p...onet.pl>

    Chcemy zalozyc we dwoch SC. Jestesmy z dwoch miast, kazdy z nas zglosil w
    swoim UM wlasna DG pod ta sama nazwa z tym, ze u mnie (Gdynia) pani zazadala
    umowy SC, a przy odbiorze wpisu poinformowala mnie, ze do nazwy firmy
    dopisala S.C. jako, ze jest to podobno wymagane. Nie wiem jak to z tym jest,
    bowiem moj wspolnik w swoim UM dowiedzial sie, ze nie ma na to podstaw
    prawnych (takze wymagana ode mnie umowa S.C nie ma podobno podstaw
    prawnych).
    Dziekuje za informacje