  • 21. Data: 2008-12-04 20:35:43
    Temat: Re: DG a pracownicy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gh9hsj$lpi$1@news.onet.pl hubi <g...@p...onet.pl>
    pisze:

    > Ja też prowadzę - stąd moje pytanie.
    Tylko czemu nie do kogoś mądrego?
    A w ogóle skoro w tym siedzisz, to o co tu pytać?

    --
    Jotte

  • 22. Data: 2008-12-04 20:51:22
    Od: "hubi" <g...@p...onet.pl>

    > Ano nie. I mam nadzieję, że nie będzie.

    No i życzę Ci, żebyś nie miał :)

    pozdr
    hubi

  • 23. Data: 2008-12-04 20:54:28
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 04 grudzień 2008 21:51
    (autor hubi
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gh9frq$e2d$1@news.onet.pl>):

    > No i życzę Ci, żebyś nie miał :)

    W ogóle w obecnym systemie prawnym niemożliwe jest np. prowadzenie szkoleń.
    Ktoś powinien zaorać Kodeks Pracy jak najszybciej i w końcu wprowadzić wolny
    rynek.

    --
    Tristan

  • 24. Data: 2008-12-04 20:58:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gh9j3b$q8s$1@news.onet.pl hubi <g...@p...onet.pl>
    pisze:

    > Prowadzę szkolenia na podstawie mojej wiedzy :)
    To dobry pomysł. Prowadzenie szkoleń bez posiadania wiedzy jest trochę
    nieprofesjonalne. ;)

    > A po co pytanie? Lubię znać zdanie innych ludzi.
    Nie ma sprawy, prawie każdy ma jakieś hobby.

    > Choćby po to, żeby wyprowadzić ich z błedu, jeśli się okaże, że nie mają
    > racji.
    Po co? Niech sobie tkwią w błędzie. Odczuwasz misję nawracania głupców?
    Ważniejsze IMO żeby durnie innym w głowach nie mieszali.

    > Albo zweryfikować moje poglądy, jeśli rację ma druga strona.
    Byleś tylko najpierw weryfikował tą drugą stronę, bo się przeweryfikować
    możesz.

    > A czy ktoś jest chory czy nie... nie mnie osądzać.
    Pewnie, pewnie...
    Trzeba by przecież trochę newsy przejrzeć...

    --
    Jotte

  • 25. Data: 2008-12-04 21:00:03
    Od: "hubi" <g...@p...onet.pl>

    > Wykorzystują to również pracownicy. Umowa o pracę rzadko kiedy bywa
    > sensowna.

    Tylko zauważ, że częsciej dostają po tyłku pracownicy. Czas pracy
    zdecydowanie dłuższy niż w przypadku umowy o pracę jest normą. Nawet jak
    pracodawca (przy umowie o pracę) każe Ci zostawać po godzinach, to wcześniej
    czy później jest szansa odzyskania kasy za czas przepracowany ponad
    określone w KP godziny. A samozatrudnienie?? Że tak to nazwę - dupa :)

    pozdr
    hubi

  • 26. Data: 2008-12-04 21:07:37
    Od: "hubi" <g...@p...onet.pl>

    > W ogóle w obecnym systemie prawnym niemożliwe jest np. prowadzenie
    > szkoleń.

    po czym wnosisz ??

    pozdr
    hubi

  • 27. Data: 2008-12-04 21:25:55
    Od: "hubi" <g...@p...onet.pl>

  • 28. Data: 2008-12-04 21:46:35
    Od: "hubi" <g...@p...onet.pl>

    > Tylko czemu nie do kogoś mądrego?
    > A w ogóle skoro w tym siedzisz, to o co tu pytać?

    Prowadzę szkolenia na podstawie mojej wiedzy :)
    A po co pytanie? Lubię znać zdanie innych ludzi. Choćby po to, żeby
    wyprowadzić ich z błedu, jeśli się okaże, że nie mają racji. Albo
    zweryfikować moje poglądy, jeśli rację ma druga strona. A czy ktoś jest

  • 29. Data: 2008-12-05 06:47:55
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 04 grudzień 2008 22:07
    (autor hubi
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gh9gq9$hqp$1@news.onet.pl>):

    > po czym wnosisz ??

    No właśnie po tym artykule, o którym mówiliśmy :D Szkolenie prowadzę w
    miejscu wskazanym przez ,,pracodawcę'', na jego maszynach, pod jego
    kontrolą itepe. Więc w zasadzie powinien być zatrudniony na UoP. Ale z
    drugiej strony co miesiąc jest inaczej np. liczba godzin wskazana przez
    pracodawcę... Trzeba by więc zawierać UoP modyfikowaną co miesiąc. Co znów
    też nie do końca się da, bo na modyfikację musi być obustronna zgoda.
    Oczywiście można by dołożyć spory koszt UoP, ale to już inna bajka.

    Mylę się?

    --
    Tristan

  • 30. Data: 2008-12-05 06:51:30
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 04 grudzień 2008 22:00
    (autor hubi
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gh9gc4$g3f$1@news.onet.pl>):

> [...]
    > wcześniej czy później jest szansa odzyskania kasy za czas przepracowany
    > ponad określone w KP godziny. A samozatrudnienie?? Że tak to nazwę - dupa

    No to jest kwestia umowy. Temat nadgodzin, miesięcznego urlopu itepe można
    również w umowie zawrzeć. Kolega tak lata ,,pracował'' i normalnie mu było,
    a dzięki oszczędności na haraczach idących na UoP miał wyższe zarobki.

    --
    Tristan