  • 11. Data: 2004-08-10 11:50:58
    Temat: Re: Czynniki rakotwórcze, a odszkodowanie za nowotwór
    Od: "Luka" <s...@s...pl>

    "Witek Mozga" <m...@t...pl.nojunk> wrote in message
    news:41185609.2045548@193.110.122.97...

    > Wymien kilka rakotworczych czynników, z ktorymi ma sie kontakt w
    > aptece. Rozumiem w laboratorium chemicznym, ale w aptece? Bardzo
    > jestem ciekaw, bardzo.

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA I OPIEKI SPOŁECZNEJz dnia 11 września 1996
    r.w sprawie czynników rakotwórczych w środowisku pracy oraz nadzoru nad
    stanem zdrowia pracowników zawodowo narażonych na te czynniki

    a szczególnie załącznik nr 1 cz. II, tam jest wykaz substancji
    prawdopodobnie rakotwórczych, z którymi bez wątpienia ma się do czynienia w
    aptece

    Luka

  • 12. Data: 2004-08-10 13:19:49
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    Użytkownik "Luka" <s...@s...pl> napisał
> [...]
    >
    > a szczególnie załącznik nr 1 cz. II, tam jest wykaz substancji
    > prawdopodobnie rakotwórczych, z którymi bez wątpienia ma się do czynienia

    Re : Akt prawny UCHYLONY. I na tym z mojej strony "polemika" zakończona.
    AR

  • 13. Data: 2004-08-10 15:28:06
    Od: "Luka" <s...@s...pl>

    "Andrzej R." <a...@n...pl> wrote in message

    > Re : Akt prawny UCHYLONY. I na tym z mojej strony "polemika" zakończona.
    > AR

    Projekt, który jest w przygotowaniu, nie wnosi zasadniczych zmian w tym
    temacie, a praca o której rozmawiamy była wykonywana w czasie gdy
    obowiązywało rozporządzenie.

    Luka

  • 14. Data: 2004-08-16 11:32:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Aug 2004, Witek Mozga wrote:
    [...ozon i...]
    >+ Skoro jednak Ty o wodzie, to ja osmiele sie postawic calkiem poważnie
    >+ teze, ze najczestsza przyczyna raka jest oddychanie tlenem

    No tak.
    Wynika z tego iż problemem jest sam fakt życia.

    pozdrowienia, Gotfryd