  • 1. Data: 2004-08-09 12:08:21
    Temat: Świadectwo pracy
    Od: "Paragraf148" <p...@v...pl>

    Czy po zerwaniu umowy zlecenia przysługuje świadectwo pracy tak jak to jest
    w umowie o pracę?

    pozdrawiam
    Paragraf148

  • 2. Data: 2004-08-09 12:42:46
    Temat: Re: Świadectwo pracy
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    Paragraf148 napisał(a):

    > Czy po zerwaniu umowy zlecenia przysługuje świadectwo pracy tak jak to jest
    > w umowie o pracę?

    Przy umowie-zlecenie nie ma czegoś takiego jak świadectwo pracy.
    Jesli jakieś dokumenty Ci są potrzebne to masz np. rachunek.

    3mcie się.
    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/

  • 3. Data: 2004-08-09 12:49:17
    Od: "Paragraf148" <p...@v...pl>

    Dzięki za radę. Oczywiście masz rację z tymi rachunkami, ale chodziło mi czy
    otrzymam coś po zakończeniu umowy np: jakieś oficjalne zaświadczenie o tym,
    że termin wypowiedzenia minął lub coś w tym stylu?

  • 4. Data: 2004-08-09 15:54:43
    Od: Elżbieta Tekieli <e...@w...pl>

    Użytkownik "Paragraf148" <p...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > że termin wypowiedzenia minął lub coś w tym stylu?
    >
    > Mozesz po prostu porposic swego zlecenodawc o to, żeby wystawił Ci
    zaswiadczenie, że pracowaleś itd., tak jakby Ci wystawial referencje.
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-08-09 21:59:35
    Od: "Paragraf148" <p...@v...pl>

    Wielkie dzięki :)