  • 1. Data: 2004-08-09 12:30:35
    Temat: wzor umowy
    Od: "Studencik" <S...@p...onet.pl>

    Potrzebuje wzoru umowy miedzy osoboa prawna i osoba fizyczna. Sasiad ma pare
    domow za mna firme i chce powiesic za kaske naturalnie szyldzik na moim
    ogrodzeniu azeby kontrahenci mogli do niego trafic. Czy ja musze potwierdzic
    taka umowe notarialnie zeby byla wazna ? czy musze wniesc jakies oplaty ?

  • 2. Data: 2004-08-09 20:47:44
    Temat: Re: wzor umowy
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    Użytkownik "Studencik" <S...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    potwierdzic
    > taka umowe notarialnie zeby byla wazna ? czy musze wniesc jakies oplaty ?

    zawrzyjcie umowe dzierzawy.

    Umowa zawarta w ______ dnia _____ pomiedzy:
    1. Wydzierzawiajacym:
    TWOJE DANY

    2. Dzierzawca
    TWOJ SASIAD CO MA FIRME

    o dzierzawe powierzchni reklamowej.

    par.1
    Wydzierzawiajacy oswiadcza, ze ma prawo do dysponowania nieruchomoscia
    (takia to a taka)

    par.2
    Przedmiotem umowy jest czesc ogrodzenia nieruchomosci o powierzchni XXX,
    okreslona w zalaczniku do umowy --> w zalaczniku nalezy narysowac na jakims
    schemacie, rycinie czy jakos tak

    par.3
    Wydzierzawiajacy zobowiazuje sie do oddania Dzierzawcy przedmiotu umowy w
    dzierzawe celem umieszczenia urzadzenia reklamowego, w zamian za czynsz
    okreslony w umowie.

    par.4
    Dzierzawca zobowiazuje sie do placenia czynszu w wysokosci ___ PLN
    miesiecznie. Platnosc nastepowac bedzie do dnia ___ kazdego miesiaca z gory
    / z dolu za kazdy miesiac na rachunek bankowy nr _____. Za dzien zaplaty
    uwaza sie date wplyniecia srodkow na rachunek bankowy. Za opoznienie w
    platnosci strony przewiduja sankcje w postaci odsetek ustawowych.

    par.5
    Wydzierzawiajacy zobowiazuje sie udostepnic Dzierzawcy nieruchomosc na czas
    prac potrzebnych do umieszczenia urzadzenia reklamowego, oraz do bierzacej
    jego konserwacji w zakresie niezbednym do realizacji niniejszej umowy.

    par.6
    Umowa zostaje zawarta na czas nieokreslony.

    par.7
    Umowa moze zostac wypowiedziana przez kazda ze stron poprzez oswiadczenie na
    pismie z zachowaniem __ miesiecznego terminu wypowiedzenia.

    par.8
    Zmiany do niniejszej umowy wymagaja formy pisemnej pod rygorem ich
    niewaznosci

    par.9
    Umowe sporzadono w dwoch egzemplarzach, po jednym dla kazdej ze stron.

    U notariusza nic, pamietaj o zalaczniku - narysujcie wspolnie i parafujcie
    zalacznik.

    p.
    W,

  • 3. Data: 2004-08-09 21:05:58
    Od: "Studencik" <S...@p...onet.pl>

    Dzieki za info...

    A czy moge zawrzec umowe ze kasa do lapki (bez konta bakowego) i to z gory
    za caly rok ?

  • 4. Data: 2004-08-09 21:24:24
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    > Dzieki za info...
    >
    > A czy moge zawrzec umowe ze kasa do lapki (bez konta bakowego) i to z gory
    > za caly rok ?

    jesli taka bedzie zgodna wola stron, to nie ma sprawy - tylko dobrze do
    sformuluj, zalatw tez pokwitowania za wplaty.
    p.
    W,