  • 21. Data: 2009-07-16 10:19:02
    Temat: Re: Czyje dziecko-brat bliźniak- DNA
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Ale moze brat blizniak jest prezydentem a watkotworca tylko liderem wiadacej
    > partii opozycyjnej?

    Ju znie wiodacej, i cale szczescie :)

    Jingiel

  • 22. Data: 2009-07-16 11:00:20
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    > A skąd przypuszczenie, że odnalazł się po latach???

    Jakby był znany pod czas procesu to chyba ...
    A i żeby zrobić dziecko też trzeba mieć parę lat.
    Załóżmy że pozwany miał w chwili procesu 18 lat + 1 rok od rok od
    procesu = odnalazł się po 19 latach :)

    --
    @2009 Johnson

  • 23. Data: 2009-07-20 06:41:16
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 16 Jul 2009 11:14:52 +0200,
    Baloo <b...@o...eu> screamed:

    Tak ciągle przez kilka miesięcy?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 08:41:02 user up 12139 days, 20:36, 1 user, load average: 0.01, 0.38, 0.09 ]

    Some things have to be believed to be seen.

  • 24. Data: 2009-07-20 10:21:35
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał

    > Tak ciągle przez kilka miesięcy?

    A to jakiś problem być ciągle, przez kilka miesięcy w jednym miejscu, innym
    niż powódka?
    Pomijam już fakt, że w ciążę nie zachodzi się przez kilka miesięcy ;-)

  • 25. Data: 2009-07-20 15:23:54
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 20 Jul 2009 12:21:35 +0200,
    Baloo <n...@o...eu> screamed:

    > A to jakiś problem być ciągle, przez kilka miesięcy w jednym miejscu, innym
    > niż powódka?

    W zależności od miejsca i łatwości powrotu do miejsca przebywania
    powódki - problem większy lub mniejszy.

    > Pomijam już fakt, że w ciążę nie zachodzi się przez kilka miesięcy ;-)

    Trzy miesiące (taki powiedzmy bezpieczny okres) to dla mnie kilka.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 17:22:53 user up 12139 days, 5:17, 1 user, load average: 0.01, 0.38, 0.09 ]

    Customer: A primitive life form at the bottom of the food chain.

  • 26. Data: 2009-07-20 17:16:40
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

    > W zależności od miejsca i łatwości powrotu do miejsca przebywania
    > powódki - problem większy lub mniejszy.

    A konkretnie jaki? Był np. przez pół roku zagranicą, ma na to świadków, że
    nie wyjeżdżał.

    > Trzy miesiące (taki powiedzmy bezpieczny okres) to dla mnie kilka.

    No i co w związku z tym? Sądzisz, że to jakiś wielki problem dla lekarzy
    ustalić wiek ciąży z dokładnością co do tygodnia? Tym bardziej więc nie
    trzeba mieć alibi na kilka miesięcy.

  • 27. Data: 2009-07-20 18:32:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Baloo pisze:

    > To się nazywa posiadaniem alibi ;-)
    > Może powiedzieć, że w tym czasie był np. na Marsie.

    A jak udowodni że na marsie to był on, a nie jego brat bliźniak :) ?

    --
    @2009 Johnson

  • 28. Data: 2009-07-22 23:58:25
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 20 Jul 2009 19:16:40 +0200,
    Baloo <n...@o...eu> screamed:

    > A konkretnie jaki? Był np. przez pół roku zagranicą, ma na to świadków, że
    > nie wyjeżdżał.

    Słowacja to za granicą. I ciężko będzie znaleźć świadka, który był przy
    nim non stop.

    > No i co w związku z tym? Sądzisz, że to jakiś wielki problem dla lekarzy
    > ustalić wiek ciąży z dokładnością co do tygodnia? Tym bardziej więc nie
    > trzeba mieć alibi na kilka miesięcy.

    Nie wiem. Dlatego zakładam bezpieczny margines.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:218B ]
    [ 01:57:20 user up 12142 days, 13:52, 1 user, load average: 0.24, 0.10, 0.31 ]

    Every solution breeds new problems.

  • 29. Data: 2009-07-23 07:18:32
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Słowacja to za granicą.

    Ale ja pisałem o Marsie.

    > I ciężko będzie znaleźć świadka, który był przy
    > nim non stop.

    Nic nie będzie ciężko. Sorki, ale bez sensu komplikujesz ten temat.

    > Nie wiem.

    To się najpierw dowiedz, zanim zaczniesz włączać kolejne komplikatory.

    > Dlatego zakładam bezpieczny margines.

    Raczej totalnie bezsensowny margines.