  • 1. Data: 2009-07-15 11:35:52
    Temat: Wypowiedzenie umowy o pracę- data
    Od: Mike <s...@g...com>

    Witam
    Będę niebawem wypowiadał umowę o pracę. Mój okres wypowiedzenia wynosi
    2 tyg. Chcę aby ostatnim dniem w którym przyjdę do pracy był piątek
    31.07.'09.

    Mam wzór wypowiedzenia:
    http://www.hrc.pl/index.php?dzid=88&did=278

    Pytanie teraz następujące:
    1. Jaką datę wpisać w "data rozwiązania umowy", na mój rozum właśnie
    31 lipca, ale wolę się upewnić.
    2. Podanie mam przekazać pracodawcy dokładnie 2 tygodnie przed, czyli
    w piątek 17 lipca? czy może być wcześniej, np. dziś(15.07) albo jutro
    (16.07)?

    --
    pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2009-07-15 11:45:45
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o pracę- data
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 15 Jul 2009 04:35:52 -0700 (PDT), Mike napisał(a):

> [...]
    > 2. Podanie mam przekazać pracodawcy dokładnie 2 tygodnie przed, czyli
    > w piątek 17 lipca? czy może być wcześniej, np. dziś(15.07) albo jutro

    Wypowiedzenia "tygodniowe" kończą się zawsze w soboty.
    Najpóźniej 17 lipca powinieneś wręczyć wypowiedzenie, by pracodawca mógł
    się z nim zapoznać.

  • 3. Data: 2009-07-15 12:14:47
    Od: Mike <s...@g...com>

    > Wypowiedzenia "tygodniowe" kończą się zawsze w soboty.
    > Najpóźniej 17 lipca powinieneś wręczyć wypowiedzenie, by pracodawca mógł
    > się z nim zapoznać.

    Czyli najpóźniej w piątek 17 lipca składam wypowiedzenie, w którym
    jest napisane:

    "Z dniem 01.08.2009r. składam wypowiedzenie umowy o pracę zawartej w
    dniu....." ?

    --
    pozdrawiam
    Michał

  • 4. Data: 2009-07-15 12:21:57
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Mike" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...

    >"Z dniem 01.08.2009r. składam wypowiedzenie umowy o pracę zawartej w
    dniu....." ?

    To sie urzadzisz tak, jak neidawno jeden nieszczesnik piszacy na grupe.
    Wypowiadasz z dniem zlozenia wypowiedzenia - np. z dniem 15.07.2009 -
    natomiast umowa ulega rozwiazaniu z dniem 1:08.
    Jesli napiszesz, ze wypowiadasz z dniem 1.08, to dopiero od 1.08 zacznie
    biec ow dwutygodniowy termini umowa efektywnie wygasnie 15.08

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-07-15 12:38:50
    Od: Mike <s...@g...com>

> [...]
    > Jesli napiszesz, ze wypowiadasz z dniem 1.08, to dopiero od 1.08 zacznie
    > biec ow dwutygodniowy termini umowa efektywnie wygasnie 15.08

    No właśnie to jest główne pytanie które mnie nurtuje i na które mam
    nadzieję znaleźć tu odpowiedź :).
    Jeżeli mam formułkę:
    "Z dniem ............................ składam wypowiedzenie umowy o
    pracę....", to jaki ów dzień trzeba tu wpisać :)

    --
    pozdrawiam
    Michał

  • 6. Data: 2009-07-15 12:41:58
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 15 Jul 2009 05:38:50 -0700 (PDT), Mike napisał(a):

> [...]
    > "Z dniem ............................ składam wypowiedzenie umowy o
    > pracę....", to jaki ów dzień trzeba tu wpisać :)

    Tak jak napisał SDD - z dniem 15-07-2009r, albo z dniem 16-07-2009r.
    (jeżeli jutro złożysz wypowiedzenie. najpóźniej to 17-07-2009r. jeżeli
    chcesz by od 01-08-2009 nie obowiązywała Cię umowa o pracę.

  • 7. Data: 2009-07-15 12:53:04
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 15 Jul 2009 05:38:50 -0700, Mike napisał(a):

> [...]
    > "Z dniem ............................ składam wypowiedzenie umowy o
    > pracę....", to jaki ów dzień trzeba tu wpisać :)

    Ten wzór z którego korzystasz jest bzdurny. Według niego rozwiązanie
    umowy nastąpi w dniu złożenia wypowiedzenia.

    Rozsądny i zwięzły wzór jest np tutaj

    http://www.biznesforum.pl/praca.php

    Nie pisz "z dniem .... składam" tylko "z dniem ..... wypowiadam umowę"

    Wpisz dowolny dzień od 13 do 17.07 nawet gdybyś to składał 01.07.

  • 8. Data: 2009-07-15 15:45:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h3khl6$h8$1@news.onet.pl SDD
    <s...@t...pl> pisze:

    > Jesli napiszesz, ze wypowiadasz z dniem 1.08, to dopiero od 1.08 zacznie
    > biec ow dwutygodniowy termini umowa efektywnie wygasnie 15.08
    Wygaśnie??
    Myślisz, że on wtedy umrze? ;)

    --
    Jotte