  • 21. Data: 2014-02-20 11:10:25
    Temat: Re: Re: Czy znaczek policyjny jest zastrzeżony?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 19 Feb 2014, Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał

    > Rzuć linkiem, bo nie uwierzę.

    Cisza.
    Dziwne, Animka ucichła, rzadkość.
    Wrzuciłem guglowi, zapodał link do strony wiodącej do informacji
    ze to jest "licencja pracownika zabezpieczenia technicznego".

    No to rzucam:

    http://www.lockpicking.pl/faq.php?cat_id=22

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2014-02-20 18:06:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > Wrzuciłem guglowi, zapodał link do strony wiodącej do informacji
    > ze to jest "licencja pracownika zabezpieczenia technicznego".

    Ale to chyba nie o to chodzi. Zabezpieczenia techniczne, to alarmy itp, a
    nie otwieranie zamków. Są osoby służące do otwierania zamków, ale nie
    widziałem żadnych licencji do tego.

  • 23. Data: 2014-02-20 23:51:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Feb 2014, Robert Tomasik wrote:

    > Ale to chyba nie o to chodzi. Zabezpieczenia techniczne, to alarmy itp, a nie
    > otwieranie zamków. Są osoby służące do otwierania zamków, ale nie widziałem
    > żadnych licencji do tego.

    Też tak sądziłem, ale link z wnętrza tamtej domeny znalazłem z dyskusji
    o konkretnym modelu wytrychu (google wrzucił mi tę dyskusję), już zapomniałem
    jak się nazywa.
    Niniejszym zeznaję, że nie chce mi się czytać właściwej ustawy, a tym
    bardziej rozporządzeń do niej :)

    pzdr, Gotfryd

  • 24. Data: 2014-02-21 03:17:23
    Temat: Re: Czy znaczek policyjny jest zastrzeżony?
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > Wrzuciłem guglowi, zapodał link do strony wiodącej do informacji
    > ze to jest "licencja pracownika zabezpieczenia technicznego".

    O, tu są nawet dwa czerwone paski.
    Znalazłam jednego pana z czerwonym paskiem. Musi być ten pasek, czy nie?
    http://www.serafin24h.pl/index_pliki/Page1312.htm

    --
    animka

  • 25. Data: 2014-02-21 18:51:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > O, tu są nawet dwa czerwone paski.
    > Znalazłam jednego pana z czerwonym paskiem. Musi być ten pasek, czy nie?
    > http://www.serafin24h.pl/index_pliki/Page1312.htm

    Te paski oznaczają stopień.

  • 26. Data: 2014-02-21 20:49:06
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-02-21 18:51, Robert Tomasik pisze:

    > Te paski oznaczają stopień.

    A więc to o to chodzi.
    Jeden pasek to jaki stopień?

    --
    animka

  • 27. Data: 2014-02-22 15:09:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A więc to o to chodzi.
    > Jeden pasek to jaki stopień?

    Pierwszy. Dwa - drugi. Drugi uprawnień do kierowania działaniami, a
    pierwszy po prostu do prowadzenia działań.

  • 28. Data: 2014-02-23 04:33:31
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-02-22 15:09, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Pierwszy. Dwa - drugi. Drugi uprawnień do kierowania działaniami, a
    > pierwszy po prostu do prowadzenia działań.

    Dzięki Ci bardzo :-)

    --
    animka