  • 1. Data: 2002-03-13 21:17:40
    Temat: Wygranu telewizor i podatek ryczałtowy 10%
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    Witam

    Wygrałem kilka dni temu nieoczekiwanie telewizor w konkursie dla
    prenumeratorów :-)))
    Mam pytanie o zapłatę podatku od tej nagrody. Firma, która mi go
    sprezentowała (Wprost) twierdzi, że bez problemu mogą go sami zapłacić, ale
    dla mojego dobra powinienem im przeleć te pieniądze na ten podatek (10% od
    wartości telewizora). Twierdzą, że jeśli tego nie zrobię to przyczepi się do
    mnie US w przypadku kontroli.
    Czy mają rację i czy powinienem płacić ten podatek skoro finansowo są gotowi
    go opłacić?

    Pozdrawiam
    K. Kowalski