  • 1. Data: 2007-03-23 14:05:59
    Temat: Czy zainspirowałem Gudzowatego?
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    W sierpniu ub.r. napisałem na grupach tekst pt. "60 lat żydowskiej
    okupacji Polski" http://groups.google.co.jp/group/pl.listserv.dzienni
    karz/msg/1d1919543f9841c6,
    który notabene był powiązany z represjonowaniem mnie ze względów
    politycznych http://www.aferyprawa.com/index2.php?p=teksty/show&d
    zial=codziennosc&id=1055

    We wspomnianym tekście, wywodziłem, że Żydzi robią wszystko, żeby ich
    nacja była coraz bogatsza i odwdzięczają się za "dobrą robotę" na
    rzecz narodu żydowskiego kolejnymi premiami, jak choćby dobrze płatną
    pracą na uniwersytecie w USA dla
    Kwaśniewskiego. Tym sposobem Kwaśniewskiemu nabiją tak kasę, że nikt
    już potem się nie doliczy, ile i w jaki sposób on zarobił na Polakach
    jako ich prezydent.

    Oleksy kłamie, że Kwaśniewski kradł jako prezydent wszystkich ubeków
    dla siebie. Kwaśniewski nie ma żadnego majątku, wszystko co "zarobił"
    oddawał swojej ukochanej żonie. Zresztą, nie ma się co dziwić, że PiS
    nie chce w tej sprawie powołania Komisji Śledczej. Pewnie skończyłoby
    się tak jak z komisją do spraw banków (i SKOKAMI na kasę). Kaczyński
    przecież też ma stawiane publicznie zarzuty o bezprawne nabycie
    majątku http://www.raportnowaka.pl/news.php?typ=pis&id=153
    http://www.raportnowaka.pl/archiwum.php?typ=pis

    Jak wiemy, nie tylko LiD.Zydzi-razem kradną. Władza nad Polakami
    polega właśnie na tym, żeby Polaków okradać. Kradnie SLD i
    Demoraci.Zydzi-razem, kradnie PO - Piskorski, Komorowski mieli z tego
    tytułu nie wyjaśnione afery. Kradnie i PiS. LiD są poróżnione też z
    tego powodu, bo jedni więcej ukradli, a inni nie mieli dostępu do
    łupów. Na tej samej bazie poróżnione jest wewnętrznie PO i PiS. Jednym
    słowem polityczne bagno, kurwa i złodziej w sejmie. A że na narodowość
    nie chcą się zlustrować...
    Statystyki byłyby przerażające.
    Gudzowaty to przecież też Żyd.

    boukun