  • 1. Data: 2007-03-23 13:21:12
    Temat: Praktyki studenckie
    Od: "michal" <m...@w...pl>

    Witam,

    Prowadzę własną działalność gospodarczą. OStatnio miałem kilka zapytań o
    możliwość odbycia przez studentów praktyk w mojej firmie. Nie wiem tylko jak
    to wygląda od strony prawno - urzędowej. Czy są jakieś wymagania stawiane
    mi -
    jako szkolącemu. Czy praktykanci będą później jakoś "badani" pod kątem
    nabytej wiedzy.

    Jeśli macie jakąś wiedzę na ten temat, proszę o info.

    Pozdrawiam

    Michal

  • 2. Data: 2007-03-23 21:29:45
    Temat: Re: Praktyki studenckie
    Od: "Pawel" <p...@g...pl>

    Witam,

    Kwestia bardzo indywidualna, zalezy od wymagan uczelni.

    Praktyka generalnie jest jednak taka, ze nikt niczego nie sprawdza, ani wiedzy
    ani faktu rzeczywistego odbycia praktyki, na koniec student zanosi
    swistek-opinie z dziekanatu i tyle. Rzadziej zdarzaja sie pomysly w stylu
    dzienniczki praktyk itp. O sprawdzaniu wiedzy w ogole nie slyszalem.

    2 lata temu robilem praktyki zawodowe, prowadzilem dzialalnosc, zrobilem
    praktyki w swojej firmie i od tego co roku 2-3 studentow ze swojego kierunku
    biore. Swietna sprawa, trzeba tylko pamietac o ukladzie partnerskim. Ty
    pracujesz u mnie za darmo, wiec ja nie uprawiam wyzysku i pracujesz w takim
    wymiarze jak Ci pasuje (bez przegiec), ponadto oczekujesz, ze bedziesz robic
    cos ciekawego, wiec ja nie daje Ci ciagle do segregowania papierow i kawy do
    parzenia.

    To dobry uczciwy uklad, ktory odnosi efekty. Dwie osoby po takich praktykach
    zostaly juz u mnie na stale.

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel