  • 21. Data: 2013-02-07 14:24:06
    Temat: Re: Czy wszystkie klony po TP to oszuści? [OT]
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-02-06 21:14, Liwiusz pisze:

    > U mnie w rodzinie się nie podpisywało i rachunki nadal na denatów
    > przychodzą w dwóch mieszkaniach.

    A nie przychodzi czasami ten od spisywania liczników?

    --
    animka

  • 22. Data: 2013-02-07 18:47:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-07 14:24, animka pisze:

    > A nie przychodzi czasami ten od spisywania liczników?

    Przychodzi.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2013-02-12 11:44:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Liwiusz wrote:

    > U mnie w rodzinie się nie podpisywało i rachunki nadal na denatów
    > przychodzą w dwóch mieszkaniach.

    żebyś się nie zdziwił jak ci prąd odetną i bęziesz miął jazdę z powtórnym
    przyłaczeniem.

  • 24. Data: 2013-02-12 12:24:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-12 11:44, Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > żebyś się nie zdziwił jak ci prąd odetną i bęziesz miął jazdę z
    > powtórnym przyłaczeniem.

    Znasz przypadek że odcinają płacącym ?
    Ja jeszcze takiej sytuacji nie spotkałem.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2013-02-12 15:28:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RadoslawF wrote:

    > Znasz przypadek że odcinają płacącym ?
    > Ja jeszcze takiej sytuacji nie spotkałem.

    były nawet nagłaśnianie w mediach...

    umowa z martwą osobą jest nieważna więc generalnie jakbyś przestał płacic to
    oni mogą sie cmoknąć w siusiaka.

    Dlatego też gdy jakoś sie dowiadują o śmierci osoby która podpisała umowę to
    oni odcinają zasilanie do czasu podpisania nowej umowy.

  • 26. Data: 2013-02-12 15:56:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-12 15:28, Użytkownik Marek Dyjor napisał:

> [...]
    >
    > Dlatego też gdy jakoś sie dowiadują o śmierci osoby która podpisała
    > umowę to oni odcinają zasilanie do czasu podpisania nowej umowy.

    I automatycznie tracą przychody.
    Ten przypadek to musiał być jakiś ciężki idiota rodem
    z poprzedniego ustroju.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2013-02-12 16:09:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 lutego 2013 15:56:38 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:
    > I automatycznie tracą przychody.
    >
    > Ten przypadek to musiał być jakiś ciężki idiota rodem
    >
    > z poprzedniego ustroju.
    Czemy traca przychody?
    Nic nie straca bo w ciągu godziny od zdjęcia licznika w ichnim BOKu będa
    "spadkobiercyh" zmarłego w celu podpisania nowej umowy.
    To nie jak z telefonem że mozesz sobie operatorów wybierac.
    Telewizor czy inny laptop zgaśnie to chetni do podpisania nowej umowy sie szybko
    znajda

  • 28. Data: 2013-02-12 16:17:13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-12 16:09, Użytkownik Kris napisał:

> [...]
    > To nie jak z telefonem że mozesz sobie operatorów wybierac.
    > Telewizor czy inny laptop zgaśnie to chetni do podpisania nowej umowy sie szybko

    Strata opłat za okres między odcięciem a podłączeniem w jakiś magiczny
    sposób staje się zyskiem ? lub przestaje być stratą ?

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2013-02-12 16:59:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-12 16:17, RadoslawF pisze:

    > Strata opłat za okres między odcięciem a podłączeniem w jakiś magiczny
    > sposób staje się zyskiem ? lub przestaje być stratą ?

    Pewnie podłączenie za darmo nie jest ;)

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2013-02-12 17:53:46
    Od: Alojzy Bomba <p...@w...pl>

    On 12/02/13 15:28, Marek Dyjor wrote:

    > umowa z martwą osobą jest nieważna więc generalnie jakbyś przestał
    > płacic to oni mogą sie cmoknąć w siusiaka.

    Te zobowiązania nie wchodzą w skład spadku?